Nov cilj Tomosa: podvojitev proizvodnje

Novi lastnik družbe Tomos Dvokolesa, celjski MPO Kabel, ima s Tomosom smele načrte. Okrepiti želi navzočnost na obstoječih trgih, zlasti v državah Beneluksa in v ZDA, pa tudi na evropskih trgih, kjer se kaže potencial za rast. Proizvodnjo, ki zdaj znaša 400 do 500 vozil mesečno, želi vsaj podvojiti.

Iztok Pikl Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Iztok Pikl Foto: Zdravko Primožič/Fpa

KOPER > Direktor družbe MPO Kabel Iztok Pikl si želi znova obuditi blagovno znamko Tomos in jo ustrezno pozicionirati na trgih, tako na evropskih kot na ameriškem. “Z določenimi kupci smo že začeli razgovore,” je razkril na današnji novinarski konferenci v Kopru.

Tomos Dvokolesa trenutno mesečno proizvede 400 do 500 vozil, direktor družbe Matjaž Kanduč, ki po Piklovih zagotovilih ostaja na čelu družbe, upa, da jim bo uspelo to število podvojiti. Kot je dejal, se želijo okrepiti na obstoječih trgih, predvsem v državah Beneluksa, kjer se kaže velik potencial, in v ZDA, pa tudi na evropskih trgih, kjer je Tomos že prisoten, a se kažejo priložnosti za rast.

Tomos si lahko pod novim lastnikom obeta tudi vlaganja v razvoj in kakovost, spremembe je verjetno pričakovati tudi pri dizajnu. Pikl poudarja, da je izzivov veliko, da pa je o konkretnih vlaganjih zaenkrat še preuranjeno govoriti.

Proizvodnja Tomosa po Piklovih zagotovilih ostaja v Kopru, o selitvi ne razmišlja. Zaposlenim se za službe ni treba bati, glede na cilje, ki jih ima novi lastnik, bi lahko družba Tomos Dvokolesa v prihodnje celo na novo zaposlovala. Toda Pikl je pri napovedih glede tega previden. “Najprej moramo videti, kje smo,” je poudaril.

Koliko je MPO Kabel odštel za družbo Tomos Dvokolesa, ostaja skrivnost. “Plačilo je poslovna skrivnost, naj pri tem ostane,” je še dejal Pikl, ki v Tomosu vidi velik potencial. Za družbo MPO Kabel, ki se trenutno ukvarja zgolj s trgovino, tako Pikl, bo Tomos strateška usmeritev.

STA


Najbolj brano