Na 25-ko šele pri 14 letih, čelada pa obvezna do 18. leta

Napoved vodje koprskega odbora stranke Nova Slovenija Danijela Sertiča, da bi lahko v strankarski centrali v Ljubljani že po počitnicah zagrizli v nujnost sprememb zakonodaje glede vožnje koles z motorjem, ki ne smejo presegati 25 kilometrov na uro, se je uresničila. Skupina strokovnjakov bo v kratkem dodelala predlog sprememb, nakar ga bo NSi v prihodnjih mesecih predstavila v parlamentu.

Napoved vodje koprskega odbora stranke Nova Slovenija 
Danijela Sertiča, da bi lahko v strankarski centrali v Ljubljani 
že po počitnicah zagrizli v nujnost sprememb zakonodaje 
glede vožnje koles z motorjem, ki ne smejo presegati 25 
kilometrov na uro, se je uresničila. Skupina strokovnjakov  bo 
v kratkem dodelala predlog sprememb, nakar ga bo NSi v 
prihodnjih mesecih predstavila v parlamentu. Foto: Adriana Buzleta
Napoved vodje koprskega odbora stranke Nova Slovenija Danijela Sertiča, da bi lahko v strankarski centrali v Ljubljani že po počitnicah zagrizli v nujnost sprememb zakonodaje glede vožnje koles z motorjem, ki ne smejo presegati 25 kilometrov na uro, se je uresničila. Skupina strokovnjakov bo v kratkem dodelala predlog sprememb, nakar ga bo NSi v prihodnjih mesecih predstavila v parlamentu. Foto: Adriana Buzleta

KOPER > Danijel Sertič je pred dnevi strankarskim kolegom predstavil problematiko nenadzorovanih in objestnih voženj na kolesih z motorjem, ki ne smejo presegati 25 kilometrov na uro.

“V Ljubljano sem prišel oborožen z dejstvi, zato je bila podpora pričakovana. Med drugim sem poslancem nanizal tudi nekaj tragičnih naslovov v medijih, ki so povezani s številnimi prometnimi nesrečami, v katerih so bili udeleženi večinoma mladi na takšnih motorjih. Nekaj je treba spremeniti in to čim prej. Gre za varnost naših otrok,” opozarja Sertič.

Ocenjuje, da je treba v zakon vnesti nekatere nujne spremembe. Med drugim predlaga obvezno registracijo in zavarovanje koles z motorjem, prepoved njihove uporabe izven naselij, tehnični pregled vsako leto, prepoved vožnje po kolesarski stezi. “Pri uporabi čelade pa bi kazalo razmisliti, da bi bila obvezna do 18. leta. Tako bi šli nekoliko naproti starejši populaciji, saj vemo, da marsikdo kolo z motorjem uporablja za prevoz do njive ali za manjše opravke po mestu,” pravi Sertič.

Poleg tega predlaga, da bi starostno mejo za voznike koles z motorjem zvišali na 14 let. Meni namreč, da je zdajšnja meja, ko lahko že 12-letnik sede na takšen motor, prenizka. Po njegovem mnenju bi bilo treba v zakonu predvideti strogo kaznovanje z odvzemom motorja za kršitelje, ki odstranijo omejevalce hitrosti in s tem povzročajo nevarnost za druge udeležence v prometu. NH


Najbolj brano