Most je zdaj zaprt in pika!

Le nekaj dni so tovornjaki iz Sečoveljskih solin lahko vozili sol in zdaj je spet ne smejo. Gradbena inšpektorica je namreč zavrnila pritožbi, ki so ju iz solin poslali na njeno odločbo, s katero je 20. januarja letos povsem zaprla most, ker naj bi bil nevaren. A je pred dnevi rudarski kontrolor prevoz soli s tovornjaki dovolil.

Gradbena inšpekcija ostaja glede mostu v solinah neomajna: zaprt bo in pika! Foto: Helena Race
Gradbena inšpekcija ostaja glede mostu v solinah neomajna: zaprt bo in pika! Foto: Helena Race

SEČA > Zmešnjava z zapiranjem in odpiranjem mostu v Sečoveljskih solinah se torej nadaljuje. Včeraj zjutraj so v Krajinskem parku Sečoveljske soline ostali brez besed, ko so odprli poštno pošiljko, v kateri so pričakovali, da je gradbena inšpekcija odpravila prvo odločbo. Dve poročili Zavoda za gradbeništvo sta namreč pokazali, da mostu ne grozi zrušenje že pod težo pešca, pač pa prenese težo triosnih tovornjakov s 30 tonami obtežitve. Po ugotovitvah zavoda so v dobrem stanju tudi temelji oziroma stebri mostu. Prav na podlagi tega je rudarski inšpektor spet dovolil prevoz soli prek mostu, ki so jo v vmesnem času peljali z ladjo do portoroških skladišč. Toda zdaj bodo morali to spet početi.

Gradbena inšpekcija je namreč ostala neomajna in je pritožbo zavrnila. Podaljšala je le rok za obnovo, in sicer za tri mesece. Ob tem je preklicala tudi odločitev rudarskega inšpektorja, ki je sicer dovolil uporabo mostu le za solinarske dejavnosti, ne pa tudi za obiskovalce solin, pešce in kolesarje. Rudarski inšpektor je ugotovil, da podjetje Soline - pridelava soli brez mostu sploh ne more delovati. Gradbena inšpektorica je most januarja zaprla po ogledu, brez kakršnih koli strokovnih ocen, v kakšnem stanju je. Včeraj podrobnosti o tem, s kakšno utemeljitvijo je gradbena inšpekcija pritožbi zavrnila in ni razveljavila prve odločbe, še niso bile znane.

Tako po novem čez most spet ne sme nihče. Za zdaj ni znano, ali se bodo v solinah spet pritožili in ali bo o morebitni pritožbi tokrat odločalo ministrstvo za okolje. V podjetju, kjer je zaposlenih več kot 90 ljudi, so tako spet obsojeni na prevoz soli po morju, vprašanje pa je, kako bo zapora dolgoročno vplivala tudi na obisk krajinskega parka. Kolesarska pot Parencana pa bo, kot kaže, še dolgo zaprta. SK


Najbolj brano