Lani najdražji hoteli v obalno-kraški regiji

V Sloveniji je bilo treba za nočitev v standardni dvoposteljni sobi lani v povprečju odšteti 104 evre, kar je evro manj kot v letu prej, ugotavljajo na spletnem portalu Trivago. Najdražji so bili hoteli v obalno-kraški regiji, kjer je nočitev v dvoposteljni sobi v povprečju stala 140 evrov.

Pregled cen hotelskih namestitev v večjih slovenskih mestih je na vrh lestvice najdražjih umestil Portorož.
Pregled cen hotelskih namestitev v večjih slovenskih mestih je na vrh lestvice najdražjih umestil Portorož.  

DÜSSELDORF > Na drugi strani je mesto najcenejše regije po cenah hotelskih namestitev zasedla goriška regija, kjer je bilo treba za nočitev v standardni dvoposteljni sobi v povprečju odšteti 83 evrov.

Pregled cen hotelskih namestitev v večjih slovenskih mestih je na vrh lestvice najdražjih umestil Portorož. Za hotelsko sobo v največjem slovenskem obalnem mestu je bilo treba lani v poprečju odšteti 164 evrov.

Znano zdraviliško mesto Rogaška Slatina se je znašlo takoj za Portorožem, saj je bilo treba za nočitev v hotelih tam v povprečju odšteti 150 evrov. Nova Gorica pa se je izkazala kot najcenejša s povprečno ceno hotelske sobe v višini 77 evrov.

V Ljubljani je bilo treba za nočitev v standardni dvoposteljni sobi v povprečju odšteli 94 evrov, medtem ko je bil najdražji mesec september s povprečno ceno 106 evrov. Nekoliko cenejše hotelske namestitve so zabeležili v Mariboru, kjer je namestitev v hotelski sobi v povprečju stala 86 evrov. Najdražji mesec v Mariboru je bil januar, ko je bilo treba za bivanje povprečno odšteti 99 evrov.

Trivagova raziskava je pokazala, da sta Bled in Bohinj nekje v zlati sredini, saj je ceni za nočitev v standardni dvoposteljni sobi tam v letu 2014 znašala 97 oziroma 84 evrov. Kot najdražja meseca za oddih na Gorenjskem sta se pokazala julij in avgust, ko se je cena gibala med 100 in 116 evri.

Trivago je največji spletni iskalnih hotelov, ki primerja cene za več kot 700.000 hotelov na preko 200 rezervacijskih straneh po vsem svetu. Mesečno ga uporablja več kot 75 milijonov obiskovalcev, sedež podjetja pa se nahaja v nemškem Düsseldorfu. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2005 in je trenutno prisotno v 49 državah in v 29 jezikih.

STA


Najbolj brano