Kozice za promocijo s “hashtagom”

Ste jih že srečali? Na tlak koprskih ulic so se naselile kozice. Dve se objemata, dve poljubljata, ena škljoca s fotoaparatom, še ena pa dela selfije. Kozice niso le za okras, temveč so del strategije promoviranja Kopra skozi družabna omrežja.

Kozliček fotograf vabi k ovekovečenju Čevljarske ulice. Foto: Ilona Dolenc
Kozliček fotograf vabi k ovekovečenju Čevljarske ulice. Foto: Ilona Dolenc

KOPER >Nalepke z maskotami Kopra, kozicami, so si omislili v koprskem Turistično-informacijskem centru, ki deluje v domeni Turistične organizacije Koper. Nadgradili in podomačili so podobne zamisli, ki jih že izvajajo v drugih mestih.

“Nalepke so del uveljavljanja 'hashtaga' #visitkoper, saj so družabna omrežja odličen vir promoviranja destinacije skozi oči obiskovalcev,” pravi vodja Turistične organizacije Koper Tamara Kozlovič. “Občane in obiskovalce Kopra vabimo, da se sprehodijo po mestnem jedru, poiščejo eno izmed lokacij, kjer se nalepka nahaja, se ob njej fotografirajo in svojo fotografijo objavijo na družabnih omrežjih, ob tem pa dodajo oznako #visitkoper,” pojasni. Po koprskem mestnem jedru je po njenih besedah nalepljenih 28 nalepk kozic. Namestili so jih na točke, ki so zanimive za fotografiranje, kot so Čevljarska ulica, semedelska promenada, trg Brolo, Taverna ...

Profilu visitkoper, ki je na družabnem omrežju instagram prisoten že od leta 2013, trenutno sledi 609 uporabnikov. Ta pot promocije se je sicer izkazala za zelo uspešno v sosednji Izoli. K profilu visitizola so s privlačnimi fotografijami samo od lanskega decembra uspeli pritegniti več kot tisoč sledilcev. ILONA DOLENC


Najbolj brano