• Župana Izole in Kopra, Igor Kolenc in Boris Popovič, na današnji novinarski konferenci v Izoli sicer nista mogla postreči z novimi informacijami o postopku zaprtja obalne ceste, je pa koordinator Okoljskega stebra Evropske strategije za Jadransko-jonsko regijo Mitja Bricelj zato opozoril na strateške razloge za njeno zaprtje.
    Župana Izole in Kopra, Igor Kolenc in Boris Popovič, na današnji novinarski konferenci v Izoli sicer nista mogla postreči z novimi informacijami o postopku zaprtja obalne ceste, je pa koordinator Okoljskega stebra Evropske strategije za Jadransko-jonsko regijo Mitja Bricelj zato opozoril na strateške razloge za njeno zaprtje.
    Foto: Arhiv Občina Izola

Kolenc in Popovič: Ne bomo gradili turističnih kolosov

četrtek, 12. januar 2017, 13:03

Z zaprtjem obalne ceste med Izolo in Koprom bi Slovenija vzpostavila zeleni koridor ob obali, poleg večje kakovosti življenja prebivalstva pa bi povečali tudi svoj ugled resne evropske obalne države, je opozoril Mitja Bricelj z ministrstva za okolje. Izolski župan Igor Kolenc je napovedal, da bodo odgovore Darsu posredovali v prihodnjem tednu.

IZOLA > Župana Izole in Kopra, Igor Kolenc in Boris Popovič, na današnji novinarski konferenci v Izoli sicer nista mogla postreči z novimi informacijami o postopku zaprtja obalne ceste, je pa koordinator Okoljskega stebra Evropske strategije za Jadransko-jonsko regijo Mitja Bricelj zato opozoril na strateške razloge za njeno zaprtje.

Z izvedbo ukrepov, ki med drugim vključujejo tudi zaprtje obalne ceste za avtomobilski promet, bi Slovenija po njegovih besedah vzpostavila t.i. zeleni koridor v celotni dolžini obale, to pa "bi pomenilo prvo mesto v Evropi pri doseganju ciljev protokola o celovitem upravljanju z obalo in pa ciljem evropske makroregionalne strategije za Jadran in Jonsko morje".

Kolenc: Zaprtje obalne ceste ni kaprica obalnih županov

Slovenija bi na ta način nagrajena ne samo z večjo kakovostjo življenja prebivalstva, temveč tudi z večjo konkurenčnostjo pri nadgradnji ciljev strategije. Naša država bi namreč dobila reference, s katerimi bi lahko postala vodilni partner pri mnogih projektih znotraj jadransko-jonske makroregije, ter ostala vodilna država pri uveljavljanju okoljskih ukrepov. Izvedeni ukrepi pa bi obenem dvignili ugled Slovenije kot resne evropske obalne države.

Kolenc je poudaril, da zaprtje obalne ceste ni kaprica obalnih županov, ampak da to delajo za vse Slovence. Glede zahteve Darsa, ki je konec decembra pred izdajo soglasja zahteval pripravo elaborata začasne prometne ureditve in njenega trajanja, je Kolenc pojasnil, da je elaborat že narejen in ga bodo Darsu verjetno posredovali v prihodnjem tednu. Sicer pa sam ne vidi razloga za zgolj začasno zaprtje ceste, saj je njihov edini cilj "trajno zaprtje tega območja za pločevino".

Je pa župan v isti sapi pojasnil, da "če pa je pot do trajnega zaprtja tudi začasno, fazno zapiranje, se bomo tudi tega poslužili".

Popovič se je ponovno zavzel za uvedbo lokalnih vinjet

Koprski župan je ob tem ponovil, da zaprtje obalne ceste ne bo imelo za posledico povečanje prometa čez Markovec. Sam predor pod hribom je namreč dvocevni in zamišljen tako, da bi se v primeru nesreče v eni cevi predora promet preusmeril v drugo cev, kjer bi potekal dvosmerno.

Se je pa Popovič ponovno zavzel za uvedbo lokalnih vinjet in zatrdil, da ta predlog ostaja med njihovimi načrti.

Oba župana sta še navedla, da podobe obalnega pasu po zaprtju ceste ne bodo spreminjali čez noč, pač pa da bo šlo za dolgoročen proces. Pri tem sta ponovila, da ob morju ne bodo gradili "turističnih kolosov".

STA


Povej naprej:

 

Mnenja