Izvlečni tir do konca leta 2017

Ministrstvo za infrastrukturo je izdalo gradbeno dovoljenje za tako imenovani izvlečni tir v Luki Koper. Gre za 1,2 kilometra tira, ki ga lahko štejemo za nekakšen nastavek drugega tira. Kdaj točno naj bi se začela gradnja, ni znano, prav tako ni jasna usoda drugega tira. Vlogo Slovenije za njegovo sofinanciranje evropska komisija še preučuje.

Izvleči tir naj bi bil zgrajen ob izhodu tovorne postaje Luke 
Koper.  Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Izvleči tir naj bi bil zgrajen ob izhodu tovorne postaje Luke Koper.  Foto: Zdravko Primožič/Fpa

LJUBLJANA > Izvlečni tir naj bi zgradili ob izhodu tovorne postaje v Luki Koper. Po navedbah ministrstva naj bi z nekaterimi drugimi ukrepi na obstoječi progi med Koprom in Divačo z njim omogočili povečanje zmogljivosti oziroma pretočnosti obstoječe proge. Gradnja bo stala slabih 21 milijonov evrov, denar pa naj bi zagotovili iz domačega proračuna in evropskih sredstev.

“Vsaka pridobitev, ki pomeni povečanje kapacitete obstoječega tira, je za Luko Koper dobrodošla,” pravijo v Luki Koper, kjer upajo, da bo država uspešna tudi pri pridobivanju evropskih sredstev za gradnjo drugega tira, saj je drugi tir temelj za nadaljnji razvoj koprskega pristanišča.

V času gradnje bodo za lastnike zemljišč ob železnici morali urediti tudi nove dostope oziroma obvoze, zgradili pa naj bi tudi protihrupno ograjo.

Gradnja izvlečnega tira naj bi trajala predvidoma dve leti. Najprej naj bi bil zgrajen nov tir, glavnina del pa naj bi bila opravljena v letu 2016. V nadaljevanju naj bi bil rekonstruiran še obstoječi tir, kar naj bi bilo končano do konca leta 2017. Ker bodo novi tir gradili tik ob obstoječem, bodo na območju tovorne postaje Koper zmanjšali hitrost, občasno pa bodo tudi zapore železniškega prometa. Ker so na območju tovorne postaje Koper hitrosti že sicer majhne, večjih vplivov na železniški promet naj ne bi bilo.

TT


Najbolj brano