Hoče človeka, ne avtomat

Če so nekoč ljudje bentili čez počasne telefoniste, so dandanes na tarči avtomatski odzivniki. Kajti preden ti oddrdrajo posneta navodila, postane človek nekoliko nervozen.

Naša bralka se je pred dnevi “razjezila” na avtomatski 
odzivnik v Splošni bolnišnici Izola. Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Naša bralka se je pred dnevi “razjezila” na avtomatski odzivnik v Splošni bolnišnici Izola. Foto: Zdravko Primožič/Fpa

IZOLA > Naša bralka se je pred dnevi “razjezila” na avtomatski odzivnik v Splošni bolnišnici Izola. “Tam je avtomatski odzivnik in ne človek, katerega lahko kaj vprašaš in te usmeri dalje,” svoje občutke pojasni gospa. Pravi še, da starejši ljudje težko razumejo avtomatsko tajnico in njeno nadaljnje usmerjanje. “Vsaj v bolnišnicah bi lahko bil na oni strani telefona človek, da pomaga že tako bolnim in starejšim ljudem ter turistom,” je bralka sklenila svoje razmišljanje.

Strokovni direktor Splošne bolnišnice Izola Felice Žiža pojasnjuje, da je Splošna bolnišnica Izola uvedla telefonsko tajnico zaradi velikega števila telefonskih klicev. Avtomat klice razvrsti glede na jezik klicatelja (slovenski, italijanski, angleški), zatem pa klice razvrsti glede na področje dela. S pritiskom na številko 1 je klicatelj preusmerjen na naročanje, s pritiskom na številko 2 na informacije o obiskih v bolnišnici, s pritiskom na številko 3 na splošne informacije oziroma na recepcijo, kjer na klic odgovori človek.

“Z uvedbo telefonske centrale je bolnišnica povečala pretočnost klicev, saj je bilo v preteklosti veliko pritožb zaradi zasedenih linij,” še dodaja Felice Žiža.

ALENKA PENJAK


Najbolj brano