Furlanič: Prodaja Metropol resorta je bila verjetno edini izhod

Prodaja hotelov Metropol resorta je bila za Hotele Bernardin v trenutnem položaju verjetno edini izhod, je ocenil Jadran Furlanič. Dodal je, da bo moral novi lastnik nujno vlagati v obnovo hotelskega kompleksa. Furlanič po drugi strani meni, da bo prodaja razbremenila Hotele Bernardin, novi lastnik pa lahko v Portorož prinese celo novo klientelo.

Prodaja hotelov Metropol resorta je bila za Hotele Bernardin v trenutnem položaju verjetno edini izhod, je ocenil Jadran Furlanič Foto: Jaka Jeraša
Prodaja hotelov Metropol resorta je bila za Hotele Bernardin v trenutnem položaju verjetno edini izhod, je ocenil Jadran Furlanič Foto: Jaka Jeraša

PORTOROŽ > Direktor Turističnega združenja Portorož Jadran Furlanič je povedal, da je bila prodaja v dani situaciji in ob trenutni zadolženosti za Hotele Bernardin verjetno edino izhodišče. Spomnil je na dolgoletno izčrpavanje in nepravilno vodenje družbe, ki je privedlo do tega, da ni bilo več mogoče vzdrževati kakovostne ravni hotelov s štirimi oziroma petimi zvezdicami.

Če je po svoje žalostno, da izgubljamo slovensko lastništvo nad pomembnim delom portoroških hotelov, pa sentimentalnost ne sme igrati posebne vloge. Furlanič je prepričan, da so Hoteli Bernardin posel izpeljali dobro, glede dosežene cene - neuradno se govori o 25 milijonih evrov za vse štiri hotele skupaj - pa dodaja, da “tržišče pač diktira svoje cene”. Spomnil je, da so Hoteli Bernardin objavili mednarodni razpis, ki je bil zelo široko zastavljen, javili pa so se pač Hrvati.

Upa, da bo hrvaški lastnik vlagal v novo pridobljene hotele: “Menim, da brez investicij ne bo šlo, ker so hoteli že v groznem stanju in morajo pod nujno iti v obnovo.”

Po drugi strani Furlanič predvideva, da bodo Hoteli Cavtat portoroške hotele vključili v svojo hotelsko verigo, s čimer bi Portorož dobil tudi novo klientelo. Kot je dodal, bi se Portorož tako ne nazadnje postavil ob bok prestižnim destinacijam, kakršna sta Dubrovnik in Opatija.

Prodaja hotelskega kompleksa lahko za Hotele Bernardin obenem predstavlja razbremenitev in daje tudi možnost za nadaljnje naložbe, je dodal prvi mož portoroškega turističnega združenja.

Portorož za zdaj v primerjavi z lanskim letom beleži rahel, dvoodstotni upad obiska, a je destinacija kljub krizi v dobri kondiciji in še vedno predstavlja turistični “brand”, je še povedal Furlanič.

STA


Najbolj brano