Elektro Primorska: Ravnali smo po pravilih
Istra
14. 10. 2016, 09.46
, posodobljeno: 03. 11. 2017, 13.45
“Ravnali smo v skladu z zakonom in ustaljeno prakso,” je na kritike o pomanjkljivem obveščanju o odklopu elektrike v gospodarsko pomembnem delu Kopra odgovoril predsednik uprave Elektra Primorska Uroš Blažica.
KOPER
> Po njegovih informacijah so pravočasno, se pravi vsaj 24 ur prej, poslali sporočilo o odklopu na Radio Koper in Radio Capris, kjer so po izkušnjah objavili obvestili dvakrat dnevno. “Nikomur nismo želeli povzročiti gospodarske škode, a tako ravnamo z vsemi uporabniki - od Bovca do Portoroža. Prav vsi so za nas enako pomembni! Bomo pa na osnovi te izkušnje v prihodnje poskrbeli za dodatno obveščanje, če bo šlo za podoben primer,” je dodal.
Na vprašanje, zakaj so se odklopa lotili v dopoldanskih urah med delovnikom, pa je dejal, da so imeli pri tem v mislih večino odjemalcev na tem območju, ki so gospodinjstva, in so s tem želeli biti najmanj moteči.
Pojasnil je še, zakaj so se na seznamu iz obvestila napačno znašli tudi naslovi koprske upravne enote, območne enote Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije in italijanske šole: “Avtomatično se izpišejo vsi naslovi na ulici, kjer je vsaj na enem objektu predviden odklop elektrike”.
Blažica je še poudaril, da se lahko odjemalci na spletni strani Elektra Primorske prek posebne aplikacije - ta je še v fazi testiranja - prijavijo za prejemanje obvestil o odklopu elektrike prek telefonskih sporočil sms ali elektronske pošte. Elektro Primorska je sicer včeraj odklopil 275 merilnih mest v središču Kopra. NČ
Preberite še:
“To ni način! Morali bi nas obvestiti.”