Edini ukrep je popolna zapora

Zapora za vse, je edini ukrep, ki ga lahko izreče gradbena inšpekcija, če oceni, da je nek objekt nevaren, pojasnjujejo na ministrstvu za okolje in prostor. Tako inšpekcija ne more dopustiti, da bi čez most v Solinah hodili - na primer - le pešci.

Zapora za vse, je edini ukrep, ki ga lahko izreče gradbena inšpekcija, če oceni, da je nek objekt nevaren. Tako inšpekcija ne more dopustiti, da bi čez most v Solinah hodili - na primer - le pešci. Foto: Helena Race
Zapora za vse, je edini ukrep, ki ga lahko izreče gradbena inšpekcija, če oceni, da je nek objekt nevaren. Tako inšpekcija ne more dopustiti, da bi čez most v Solinah hodili - na primer - le pešci. Foto: Helena Race

SEČA > Glede na to, da je Zavod za gradbeništvo potrdil, da lahko čez most čez Jernejev kanal v Sečoveljske soline še dve leti vozijo tovornjaki in avtobusi, nas je zanimalo, zakaj gradbena inšpekcija ne dovoli njegove uporabe vsaj v obdobju, dokler čaka na obnovo. Na ministrstvu za okolje in prostor so pojasnili, da je edini ukrep, ki ga lahko inšpektor izreče, če oceni, da je objekt nevaren, popolna zapora. “Zakon nedvoumno določa, da se v primeru nevarne gradnje uporabo zgrajenega objekta prepove,” pravijo. Zakaj inšpektorica v pritožbenem postopku ni upoštevala mnenja, da most še prenese tovornjake in avtobuse, pa niso pojasnili. HR


Najbolj brano