Na čelo Cimosa sredi meseca prihaja Gerd Rosendahl

Vodenje Cimosa bo 13. julija prevzel Gerd Rosendahl, diplomirani strojnik z več kot 20-letnimi vodstvenimi izkušnjami v avtomobilski industriji. Kot nekdanji vrhunski rokometaš tudi v poslih stavi na moštveno delo.

Gerd Rosendahl
Gerd Rosendahl 

KOPER > Nadzorniki so Gerda Rosendahla na čelo Cimosa imenovali konec junija, petletni mandat pa bo nemški poslovnež začel že čez dober teden. Za sabo ima zavidljivo kariero. V avtomobilski industriji je v zadnjih 20 letih zasedal vodilne položaje v različnih podjetjih. Pred prihodom v Cimos je od leta 2011 delal v korporaciji Fischerwerke GmbH & Co. KG na sedežu ene njenih družb v ZDA. Pred tem pa je vodil korporacijo ISE Group, ki je pod njegovo taktirko zrasla v globalnega avtomobilskega dobavitelja in deloval tri leta v vodstvu svetovno znanega avtomobilskega dobavitelja Dura Automotive Systems, ameriški korporaciji z obrati po vsem svetu.

Tudi športne izkušnje

Rosendahl se lahko pohvali tudi z bogato profesionalno športno potjo. Z nemško rokometno reprezentanco je leta 1978 osvojil naslov svetovnega prvaka. Zdaj je njegov največji izziv uspešnost Cimosa, pri čemer računa na ekipno delo. Janez Gradišek, ki je Cimos vodil doslej, ostaja v vodstvu. Skrbel bo za razvoj in tehnologijo.

Nimajo sivih las zaradi naročil BMW

Cimos je tako dobil novega šefa, po nedavni potrjeni prisilni poravnavi pa nova največja lastnica, Družba za upravljanje terjatev bank, zanj išče tudi pravega, dolgoročnega lastnika. Tega si želijo tudi številni kupci Cimosovih izdelkov. Nedavno so zaokrožile informacije, da naj bi BMW koprskemu podjetju do konca leta za skoraj polovico znižal naročila za novo sedmico (BMW 7). V Cimosu so to zanikali. “Nasprotno. Vodilni pri BMW so nam zagotovili, da nam letos in v prvi polovici prihodnjega leta ne bodo odpovedali naročil, da pa želijo v Cimosu čim prej dolgoročnega strateškega lastnika, s katerim se bodo potem pogovarjali o dodeljevanju večjih novih poslov,” so pojasnili.

Cimos za BMW 7 in druge njihove modele izdeluje nosilce motorja in menjalnika. Pri “sedmici” gre za začetek serijske proizvodnje, saj avto prav zdaj prihaja na trg. Od dvajsetih različic nosilcev se jih je šest v zaključku načrtovanja tako spremenilo, da niso bili več primerni za Cimosove stroje, zato so se jim v dogovoru z BMW odpovedali. V Cimosu pravijo, da gre za majhen del celotnega posla nosilcev, ki bo v serijski proizvodnji od leta 2017 dalje. SONJA RIBOLICA


Najbolj brano