Adria Cargo v roke Mahničevim ljudem

Podjetje Adria Cargo, koprsko pomorsko agencijo in špedicijo, je na dražbi kot del stečajne mase propadlega ACK kupilo podjetje Adria Container Koper. To je podjetje Valterja Stojilkoviča, ki je bil do zdaj direktor pomorske agencije pri Adria Cargu in je tudi sicer tesen sodelavec Petra Mahniča, ki je ACK pahnil v stečaj.

Peter Mahnič (levo) je poslej dobrega pol milijona evrov 
dolžen svojemu dolgoletnemu tesnemu sodelavcu Valterju 
Stojilkoviču (desno), ki je od propadlega Mahničevega ACK 
na dražbi za 130.000 evrov kupil podjetje Adria Cargo.  Foto: Katja Gleščič/Arhiv Pn
Peter Mahnič (levo) je poslej dobrega pol milijona evrov dolžen svojemu dolgoletnemu tesnemu sodelavcu Valterju Stojilkoviču (desno), ki je od propadlega Mahničevega ACK na dražbi za 130.000 evrov kupil podjetje Adria Cargo.  Foto: Katja Gleščič/Arhiv Pn

KOPER > Valter Stojilkovič je torej kupil podjetje, v katerem je bil zaposlen. “Za nakup sem se odločil, ker v Adria Cargu delam že več kot 20 let, in vem, da je to podjetje, ki lahko še dobro dela, saj ima utečene posle z Luko Koper in drugimi podjetji. Gre pa tudi za čustveno povezanost,” je svoj nakup komentiral Valter Stojilkovič, ki je Adria Cargo na dražbi kupil za 130.000 evrov. Ob tem priznava, da cenitve sodne izvedenke glede vrednosti podjetja sploh ni pogledal, ker meni, da poslovanje podjetja dobro pozna in da cena zanj spet ni bila tako visoka. “Pravzaprav je samo poslovni prostor skoraj toliko vreden, čeprav gre za dotrajano pisarno s skupnim vhodom,” pravi Stojilkovič. Pisarna je v stavbi ACK v središču Kopra.

Ni vedel, da je prostor v lasti bank

Ko smo ga opozorili, da je poslovni prostor Adria Carga kot del stečajne mase ACK pravzaprav v lasti bank upnic, pa je bil presenečen. “O tem pa nič ne vem. Ste prepričani? Stečajna upraviteljica nam tega ni povedala. Nasprotno. Da je podjetje brez bremen in dolgov. Če je res, kar pravite, bom razmislil tudi o odstopu od pogodbe,” je dejal Stojilkovič.

“Gospod Stojilkovič zelo dobro ve, v kakšnem stanju je podjetje, ki ga je kupil. Cenitev je bila vsem na voljo in če je niso zahtevali od mene, so jo imeli v sodnem spisu,” je stečajna upraviteljica podjetja ACK Monika Rozman zavrnila očitke, da kupcev ni ustrezno seznanila s stanjem v podjetju. “Na dražbi se prodaja kot videno-kupljeno. Če bo kupec odstopil od pogodbe, bo pač Adria Cargo spet del stečajne mase,” je še povedala Rozmanova. Poleg Stojilkoviča in njegovega podjetja Adria Cargo je na dražbi sodelovalo tudi podjetje Interservice Koper, ki je posredno v lasti Petra Mahniča, ki je tudi dražilo. Izklicna cena je bila 118.000 evrov, prišli pa so na ceno 130.000. Stečajna upraviteljica je s ceno zadovoljna, pojasnila pa nam je še, da so se poleg omenjene dvojice, ki je sodelovala na dražbi, za Adrio Cargo zanimali še trije drugi kupci.

Mahniču posojilo za pol milijona

Valter Stojilkovič oziroma njegovo podjetje Adria container je z nakupom na dražbi dobilo podjetje Adria Cargo, ki ima zaposlenih šest ljudi in ima po cenitvi sodne izvedenke Brigite Aljaž za slabih 400.000 evrov dolgov, od tega največ do Luke Koper. Iz njenega poročila izhaja tudi, da je Adria Cargo Petru Mahniču dala nezavarovano posojilo za 561.702 evrov. “Z Mahničem že potekajo pogovori, kako bo ta denar vrnil. Gotovo ga bomo zahtevali nazaj,” je za PN pojasnil Stojilkovič.

Na naše vprašanje, na kakšen način bodo to dosegli, glede na to, da ima Mahnič kar precej finančnih težav, pa je odgovoril, da bodo že našli način. “Mogoče nam bo pomagal pri kakšnem poslu in bomo potem to ovrednotili, ne vem še točno, kako,” je dejal Stojilkovič. Zanikal pa je, da je Adria Cargo kupil v dogovoru z Mahničem in da mu bodo zato kredit kar odpisali.

TATJANA TANACKOVIČ


Najbolj brano