Obiskovalci solin ne smejo ne na most ne na brv

Nekaj metrov stran od zaprtega Jernejevega mostu na poti v Sečoveljske soline so danes zabili prve pilote iz borovega lesa. Preden bo brv končana, bo minil še dober teden ali dva. Potem bo pot v soline spet odprta, se nadeja vodja Krajinskega parka Andrej Sovinc. Hkrati pa ga muči dvom, ali bo res tako.

 Danes so  začeli v dno Jernejevega kanala  zabijati lesene pilote, nanje pa bodo postavili leseno brv za pešce. Foto: Helena Race
Danes so začeli v dno Jernejevega kanala zabijati lesene pilote, nanje pa bodo postavili leseno brv za pešce. Foto: Helena Race

SEČOVLJE > “Ta brv bo služila za dostop, da bomo most sploh lahko gradili. Ne vem pa, ali ga bodo lahko uporabljali tudi vsi drugi,” je dejal Andrej Sonivc. Da bi čez brv lahko spustili vse obiskovalce parka, sprehajalce in kolesarje, ki se vozijo po Parencani in zdaj ne smejo čez most, bi moral imeti gradbeno in uporabno dovoljenje. Tega pa v tako kratkem času ni mogoče dobiti.

Most čez Jernejev kanal, glavna žila, ki pelje do Krajinskega parka Sečoveljske soline, je zaprt od 23. januarja, čezenj pa ne smejo niti pešci, je odločila okoljska inšpekcija.

V solinah predvidevajo, da bi brv služila tri mesece, dokler ne najdejo trajnejše rešitve oziroma obnovijo mostu. Kljub temu da je brv začasna in hitra rešitev, so zanjo pripravili izračun statike. Stala pa bo približno 30.000 evrov. “Tudi to so dela, ki sodijo v sklop ukrepov, ki nam jih nalaga inšpekcijska odločba, to je, da moramo most v treh mesecih sanirati,” pravi Sovinc.

Kako se bodo lotili sanacije, pa še ni jasno. Prav tako še ni znan odgovor gradbene inšpekcije na pritožbo zaradi zaprtja mostu, ki so jo poslali iz solin. “Gradbena inšpekcija še proučuje pritožbene navedbe in bo sprejela odločitev v mejah zahtevkov stranke ali pa pritožbo odstopila v reševanje ministrstvu za okolje in prostor,” pojasnjujejo na inšpektoratu.

HR


Najbolj brano