V Hitu se ne čutijo odgovorni za stanje v hotelu Kanin

Ne družba Hit ne predsednik njene uprave Dimitrij Piciga osebno ne čutita odgovornosti za slabo stanje bovškega hotela Kanin. Piciga je v izjavi za javnost danes dejal, da je Hit največji poraženec zgodbe o hotelu.

Ne družba Hit ne predsednik njene uprave Dimitrij Piciga osebno ne čutita odgovornosti za slabo stanje bovškega hotela Kanin.  Foto: Neva Blazetič
Ne družba Hit ne predsednik njene uprave Dimitrij Piciga osebno ne čutita odgovornosti za slabo stanje bovškega hotela Kanin.  Foto: Neva Blazetič

NOVA GORICA, BOVEC > Stečajna upraviteljica družbe Hit Bovec Sara Pušenjak medtem pravi, da upniki ne želijo prevzeti stroškov za vzdrževanje objekta.

V zadnjih dneh so mediji objavili več zgodb o izjemno slabem stanju največjega hotelskega objekta v Bovcu, ki na očeh vseh nezadržno propada, vanj pa naj bi tudi vlamljali. Iz dela javnosti so v zvezi s tem očitki leteli tudi na Hit kot lastnika hotela, ki se je zdaj znašel v stečajni masi družbe Hit Bovec.

Piciga je danes v Novi Gorici najprej spomnil, da stanje v hotelu že pred začetkom likvidacije Hita Bovec ni bilo najboljše, saj so morali zaradi zamakanja občasno zapreti tudi do 15 sob. Denarja za vzdrževanje največjega hotelskega objekta v Bovcu zaradi slabega poslovanja namreč ni bilo.

Zadnja leta le izgube

Hotel je zadnjih nekaj let tako ustvarjal le izgubo, zato so se v Hitu tudi odločili svojo bovško hčerinsko družbo najprej poslati v likvidacijo. Ker ta ni bila uspešna, so nato predlagali stečaj.

“Mi je pa kot dolgoletnemu turističnemu delavcu, tako kot družbi Hit, žal, v kakšnem stanju je v tem trenutku,” je dejal Dimitrij Piciga. Hotel je bil namreč tudi v času likvidacijskega postopka Hita Bovec vsaj vzdrževan, kar lahko potrdi tudi s plačanimi računi.

To je potrdila tudi stečajna upraviteljica družbe Hit Bovec Sara Pušenjak, ki je v poročilu ob začetku stečaja zapisala, da je hotel “v zadovoljivem stanju”.

V času likvidacije je Hit za vzdrževanje hotela Kanin porabil okoli 10.000 evrov, ki so bili namenjeni predvsem delnemu ogrevanju, namestitvi dodatnih alarmnih naprav in plačilu dela vzdrževalcev.

Piciga poudarja, da je Hit dejansko edini in največji poraženec zgodb v Bovcu. Odločitev, da zaradi slabega poslovanja Hotela Kanin in negativnega učinka nesreče žičnice na Kaninu Hit Bovec pošljejo v likvidacijo ter potem v stečaj, je po njegovih besedah eni strani pomenila pravno varstvo za zaposlene, po drugi pa tudi konec agonije za družbo Hit, ki je v zgodbi v Bovcu izgubila štiri milijone evrov.

Za nakup naj bi se zanimala dva interesenta

V stečajnem postopku ima Hit priznanih za 750.000 evrov terjatev, največji upnik pa je NKBM, ki bo zaradi višine priznane terjatve dobila poplačan njihov del ob prodaji hotela, je povedala Pušenjakova. Ta je upnike že junija pozvala, naj prevzamejo stroške za vzdrževanje objekta, vendar se za to niso odločili.

“Hit je soodgovoren za zgodbo v Bovcu, je pa svojo ceno dejansko tudi plačal,” je ta dejstva komentiral predsednik uprave Hita.

Zatrdil je še, da je s stečajno upraviteljico v rednih stikih. Stečajni upraviteljici je pripravljen pomagati, da se objekt zaščiti do te mere, da ne bi nastajala še večja škoda. Treba bo namreč poskrbeti za izklop centralne napeljave, da v primeru zmrzovanja ne bi začela puščati, prav tako pa bo treba zagotoviti čiščenje snega.

To bo skušala zagotoviti stečajna upraviteljica, ki ob tem novo dražbo hotela napoveduje za drugo polovico januarja. Za nakup naj bi se zanimala dva interesenta. Že prej, 16. decembra, bo predvidoma tudi vnovična dražba premoženja ATC Kanin. Od ponovnega zagona kaninskega smučišča je v veliki meri odvisna tudi usoda hotela Kanin in bovškega turizma.

STA


Najbolj brano