Študenti pomagajo turizmu

Študenti treh fakultet so skupaj z mentorji priskočili na pomoč bovškemu turizmu. Z enajstimi atraktivnimi, zelo dodelanimi idejami nakazujejo, kaj vse bi bilo še mogoče ponuditi, in to neodvisno od delovanja smučišča ter s ciljem privabljanja gostov tudi zunaj poletne in zimske sezone. Bovčani soglašajo, da so projekti vredni vse pozornosti in izziv za konkretne ponudnike.

Študenti treh fakultet so se resno poglobili v bovški turizem in 
prispevali mnogo zanimivih idej.  Foto: Lara Selko
Študenti treh fakultet so se resno poglobili v bovški turizem in prispevali mnogo zanimivih idej.  Foto: Lara Selko

LJUBLJANA, BOVEC > “Projekti, ki so jih predstavili na Ekonomski fakulteti, so odličen primer profesionalnega pristopa k reševanju problemov v zahtevni turistični dejavnosti. Prav vsak projekt ima jasno izoblikovan vsebinski koncept, opredeljene ciljne skupine, ocenjena vlaganja in kritične točke za pokritje stroškov. Večino idej so razvili do tržno koncipiranih paketov, vse predstavljene ideje pa so bile med sabo tudi dobro usklajene,” ocenjuje direktor LTO Bovec Janko Humar.

Poleg študentov in mentorjev Ekonomske fakultete so sodelovali še Akademija za likovno umetnost in oblikovanje in Fakulteta za arhitekturo. Pri nastajanju idej so s konkretnimi informacijami s terena pomagali LTO Bovec, Občina Bovec in mnogo bovških turističnih ponudnikov. Študenti so med pripravami Bovško tudi obiskali.

Naloge, ki so nastajale pod mentorskim vodstvom Tanje Dmitrovič z Ekonomske fakultete, Primoža Jeza s Fakultete z arhitekturo in Mihe Klinarja z Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, so v praksi zelo uporabne, menijo na Bovškem. “Projektne ideje so zagotovo lahko podlaga za nadgradnjo obstoječe turistične ponudbe in so uporabne za razvoj nove strategije, kot take pa tudi neposredna spodbuda turističnim ponudnikom, ki bi v njih morda našli nove poslovne priložnosti,” meni bovški župan Valter Mlekuž in dodaja: “Resno delo študentov in mentorjev lahko samo pohvalimo, od vseh nas, še posebno od turističnih ponudnikov, pa bo odvisno, kako jih bomo znali udejanjiti.”

Lastnik Soča Raftinga Goran Kavs opaža, da se naloge osredotočajo predvsem na outdoor aktivnosti, torej na ponudbo, ki je v Sloveniji in tujini prepoznavna znamka bovškega turizma. Posebej zanimive se mu zdijo zamisli o kolesarskem parku pod Kaninom, o vključitvi vertikalnih kraških jam v turizem z dostopnimi cestami, gradnja bivakov za turne smučarje in promocija turnega smučanja nasploh. Naloga Smaragdni raj cilja na elitni turizem z golfom, muharjenjem in bivanjem v turističnih naseljih, kot je Pristava Lepena. Študenti so raziskovali tudi možnosti za vsebinsko nadgradnjo trdnjave Kluže, za promocijo Bovške kot destinacije za snemanje reklam in filmov. Projekt Študentski festival Črna ovca prinaša idejo za organiziranje pestrega dogajanja za mlade v zimskem času, projekt Velikanov festival pa cilja na družine z otroki, ki bi jih pritegnili z lokalnimi legendami.

NEVA BLAZETIČ


Najbolj brano