Skladišče bo nov logistični center

Trgovsko podjetje Fama iz Vipave je lani začelo večji naložbeni cikel, s katerim zaokrožuje 25. obletnico delovanja. Preuredili bodo pet marketov in odprli nove lokale, v Vrhpolju pa končujejo gradnjo novega skladišča, ki bo hkrati logistični center za veleprodajo.

Fama v Vrhpolju gradi nov skladiščni objekt, ki bo hkrati tudi logistični center za veleprodajo. Foto: Leo Caharija
Fama v Vrhpolju gradi nov skladiščni objekt, ki bo hkrati tudi logistični center za veleprodajo. Foto: Leo Caharija

VIPAVA > “Naše podjetje si ne more privoščiti velikih potez, saj smo finančno omejeni. Od začetka se zavedamo, da na podeželju ne bomo kovali dobičkov. Vse, kar smo v četrt stoletja zaslužili, smo vložili v podjetje. V to, da se naši zaposleni na delovnem mestu bolje počutijo in da našim strankam ponudimo domačnost, kakovosten in cenovno ugoden izdelek. Ljudje znajo ceniti, če kaj narediš,” pravi direktor in solastnik Fame Aleksander Lemut.

Vipavsko trgovsko podjetje, ki bo junija zaokrožilo četrt stoletja delovanja, trenutno daje delo 103 ljudem. Skupaj s franšiznimi trgovinami ima 25 lokalov. Lanska realizacija je znašala 18 milijonov evrov. V vodstvu Fame pa se nadejajo, da bodo s pospešenim povezovanjem z zasebnimi trgovci v Sloveniji, čemur je naklonjena tudi trgovinska zbornica, v dveh do treh letih promet podvojili. Prav povezovanje slovenske zasebne trgovine, ki pokriva desetodstotni tržni delež, je ena od ključnih usmeritev trgovskega podjetja ob obletnici.

Vipavci želijo postati nosilci tega povezovanja. Ob statusu primorskega trgovca krepijo tudi veleprodajo. Tudi zato je Fama konec lanskega leta v Vrhpolju ob 2600 kvadratnih metrih veliki veleprodajni skladiščni hali začela graditi novo. Pridobili bodo 1000 kvadratnih metrov površin, skupaj bo prostora za 2500 palet. V objektu bodo zgradili hladilnice, ki jim bodo omogočile distribucijo hladne verige, predvsem mlečnih izdelkov. Tudi mocarele iz nove vipavske mlekarne Ekolat, napoveduje Lemut.

“Imeli bomo zastopstva za določene domače in tuje proizvajalce, ki jih bomo poskušali umestiti na celotno slovensko tržišče. Z našo oskrbo želimo vsaj delno vstopiti tudi v zadruge. Na drugi strani smo tesno povezani tudi z lokalnimi pridelovalci. Odkupujemo domač krompir, česen, čebulo, jabolka, nabor pa bomo še povečali,” dodaja Lemut.

ALENKA TRATNIK


Najbolj brano