Zapornica pregnala nepovabljene divjake

Na odseku od C do D postaje družba Kaskader rekonstruira še zadnje tri stebre, ki jih je predzadnja zima z sedem metrov deblo snežno odejo najbolj poškodovala. Zaradi nepovabljenih ljubiteljev terenske vožnje in možnosti nesreč so morali z zapornico zapreti dostop do gradbiščne vlake, ki jo uporabljajo za prevoz materiala na gradbišča.

“Divjakom”, ki so sebe in delavce Kaskaderja izpostavljali 
nevarnosti,  so dostop do gradbiščne vlake preprečili z 
zapornico.  Foto: Občina Bovec
“Divjakom”, ki so sebe in delavce Kaskaderja izpostavljali nevarnosti, so dostop do gradbiščne vlake preprečili z zapornico.  Foto: Občina Bovec

BOVEC > Tako imenovana gradbiščna vlaka, ki jo je Kaskader zgradil za potrebe dostopa do postaje C, ki je nujen za nemoteno obnovo žičniških naprav, je hitro začela privabljati nepovabljene goste. Okupirali so jo ljubitelji terenske vožnje. Po njej so divjali z različnimi terenskimi vozili, enduro motorji in podobnimi vozili. “S tem so poškodovali vozišče, zaradi česar so bila nujna pogostejša popravila, kar je povzročalo dodatne, nepotrebne stroške, “ pojasnjuje odgovoren za stike z javnostjo na Občini Bovec Milan Štulc.

Hkrati je moral izvajalec del, ki bi moral biti sam na tem gradbiščnem dostopu, neprestano paziti na razne divjake, ki so z veliko hitrostjo pripeljali nasproti in s tem ovirali proces dela. Ker znaki niso zadostovali, so se v podjetju Kaskader odločili, da dostop fizično zaprejo z zapornico. S tem so poskrbeli tudi za večjo varnost, saj bi se mimogrede lahko zgodila nesreča.

Zdaj imajo izvajalci del Kaskader ponovno nemoten dostop do gradbišča. Delajo na zadnjih treh stebrih krožne gondolske žičnice, ki jih je debela snežna odeja najbolj poškodovala. Po zaprtju smučišča nihče ni ustrezno opravljal vzdrževalnih del, tudi plazov niso preventivno sprožali. Včeraj so delavci družbe Kaskader zaključevali obnovo šestega stebra, nadaljujejo na osmem. S tem pa se obnova naprav še ne nagiba h koncu. Včeraj je iz Pome pripeljal prvi tovornjak z rezervnimi deli, francoski inženirji so že v Bovcu. Kmalu pričakujejo tovornjak z obračalnim kolesom za žičnico Prevala. Transport pet ton težkega kolesa do prelaza Prevala bo med najzahtevnejšimi delovnimi podvigi. Glede na to, da so zvito obračalno kolo že pred časom spravili v dolino, pa mojstri iz družbe Kaskader večjih težav pri dostavi težkega kolesa ne pričakujejo.

NEVA BLAZETIČ


Najbolj brano