Pet redarjev za pet občin

Tudi občina Ajdovščina je po novem v skupni medobčinski upravi goriških občin. Ta bo kupila novo vozilo in zaposlila dodatnega redarja. V petih občinah jih bo pet delalo red, pomagala bosta dva inšpektorja.

Tudi v Ajdovščini bodo delali red redarji skupne medobčinske 
uprave.  Foto: Alenka Tratnik
Tudi v Ajdovščini bodo delali red redarji skupne medobčinske uprave.  Foto: Alenka Tratnik

GORIŠKA > Občina Ajdovščina je do sedaj imela le enega redarja, v skupni medobčinski upravi, v kateri se je pridružila občinam Šempeter-Vrtojba, Miren-Kostanjevica, Renče-Vogrsko in Vipava, pa bo imela na voljo inšpektorja in tudi okrepljen redarski nadzor. V medobčinski upravi zdaj delujejo trije redarji, dva inšpektorja in svetovalka, skupaj s sedanjih ajdovskim in dodatnim, ki ga bodo zaposlili na novo, pa bo imela pet redarjev. Obenem bodo kupili še eno vozilo. Omenjeni postopki bodo terjali nekaj časa, nato bodo redarji in inšpektorji začeli delovati tudi v občini Ajdovščina.

Z njenim vstopom v medobčinsko upravo bo ta občutno povečala območje svojega delovanja. Naloga ne bo lahka, priznava njen vodja Tadej Mori, saj je ajdovska občina tudi geografsko kar obsežna. Vprašanje, kako uspešno bodo na tako velikem območju petih občin redarji in inšpektorja opravljali svoje delo, je bilo večkrat na dnevnem redu. A Mori je poudaril, da pet redarjev seveda ne more zagotoviti 24-urnega nadzora v vseh petih občinah, da pa bodo prisotni dopoldne in popoldne in da bodo v upravi vse zadeve reševali na celovit način. Sprva naj bi kršitelje zgolj opozarjali, če to ne bo dovolj, bo sledila globa. Kako bo to videti v praksi, se bo pokazalo čez nekaj mesecev.

Za medobčinsko upravo se občine odločajo tudi ali predvsem zato, ker jim država povrne polovico stroškov zanjo. Na Goriškem sta jo že oblikovali tudi novogoriška in briška občina. MM


Najbolj brano