Ogorčeni krajani jezni na Telekom
Goriška
13. 11. 2014, 20.30
, posodobljeno: 31. 10. 2017, 15.40
Kar teden dni so morali čakati krajani Lokavca, ki so zaradi poškodbe žice na omrežju ostali brez telefonske povezave, interneta in televizije, da so delavci Telekoma napako odpravili. Krajani so ogorčeni, v Telekomu pa se opravičujejo, da imajo ogromno dela zaradi izrednih vremenskih razmer.
LOKAVEC
>
“To ni nobeni stvari podobno. Ne bi rekel, če bi se to zgodilo pred 70 leti in bi se podrl drog za Predmejo. Ampak da smo v teh časih en teden brez povezave, telefona, interneta in televizije, je pa višek!” je neodzivnost Telekoma razkurila Lovrenca Nemca iz Lokavca, ki je zaradi poškodbe žice na omrežju kar teden ostal brez telekomunikacijskih storitev. O napaki je takoj obvestil tehnične ekipe Telekoma, a je dobil le mlačen odziv. In tako kot sosedje čakal, čakal ... “Človek bi razumel, če bi šlo za izredne razmere, pa ni bilo ne žleda ne burje ne poplav, samo žica se je utrgala. Vsega skupaj za 15 minut dela. En teden so potrebovali, da so sploh prišli pogledat, kaj je narobe, čeprav smo jim že vse povedali po telefonu. In potem še en dan, da so žico namestili nazaj. Če mi ne plačamo računa v roku, znajo pa takoj odklopiti. Do uporabnikov se obnašajo ignorantsko, državljani pa naj plačujemo tako firmo,”je kar vrelo iz njega. Zaradi omenjene poškodbe so bili brez povezave teden dni vsaj v treh hišah v kraju.
Na prepočasno odpravljanje napak in tudi dolgotrajno čakanje na priklope (položnice pa redno prihajajo) je v zadnjem času opozorilo še nekaj nezadovoljnih uporabnikov iz Vipavske doline in Goriške.
V Telekomu odgovarjajo, da težave nastajajo zaradi izrednih vremenskih razmer po državi, zaradi česar se je povečalo število prijavljenih napak in poškodb na kabelskem omrežju Telekoma. “Na Goriškem in Ajdovskem trenutno obravnavamo skoraj 200 prijavljenih napak. Zaradi povečanega obsega del smo naše ekipe na terenu dodatno okrepili, delovne naloge pa se dodeljujejo sproti, in sicer glede na prijavljene okvare in razpoložljive ekipe,” poudarjajo in dodajajo, da je kljub temu ponekod na odpravo napak treba počakati dlje kot običajno. “Vsekakor se trudimo, da uporabnikom ponovno nemoteno delovanje storitev zagotovimo v najkrajšem možnem času. Uporabnikom naših storitev na prizadetih območjih se zahvaljujemo za razumevanje,” še odgovarjajo.
ALENKA TRATNIK