Občina rabi slogan

V občini Miren-Kostanjevica pripravljajo strategijo razvoja občine za obdobje 2017-2025. Začeli so z anketo med prebivalci in s sklopom interaktivnih delavnic. Prva delavnica, o razvoju turizma, je pokazala, da je nujno povezovanje ponudnikov in da občina potrebuje svoj slogan.

Bistveno je povezovanje, so poudarili na delavnici o razvoju 
turizma v občini.   Foto: Alenka Ožbot
Bistveno je povezovanje, so poudarili na delavnici o razvoju turizma v občini.  Foto: Alenka Ožbot

MIREN > Dolgoročno strategijo razvoja so začeli pripravljati septembra. Najprej so gospodinjstvom poslali anketo, s katero so želeli izvedeti, kako ljudje ocenjujejo kakovost življenja v občini, ter kakšne so njihove želje in pričakovanja. Sodelovalo je 228 anketirancev iz vse občine, ki življenje v občini ocenjujejo kot zadovoljivo. Želijo pa si več povezovanja in sodelovanja na vseh področjih.

Tudi prva od treh interaktivnih delavnic, ki je bila namenjena turizmu, je pokazala močno voljo in željo, da se stvari premaknejo na bolje, da se ljudje začnejo med seboj povezovati in ponudijo turistom pristno izkušnjo. V mirenski šoli jo je v torek vodila strokovnjakinja za turizem Mateja Tomin Vučkovič. Predstavniki turističnih društev, turističnih kmetij, gostinci, ponudniki domačih proizvodov in drugi, ki so tako ali drugače povezani s turizmom, so z vprašalnikom in v razpravi povedali, v katero smer želijo razvijati turizem v občini. Strinjali so se, da so premalo povezani med seboj in da občina potrebuje slogan, s katerim se bodo lahko vsi poistovetili in po katerem bo prepoznana tako doma kot v tujini.

Kritično so ocenili pomanjkanje gostinske ponudbe na Cerju in pomanjkanje spominkov, ki bi jih lahko turisti kupili. “Zadovoljna sem, da se je začelo premikati v pozitivni smeri in da je bilo na delavnici veliko ponudnikov, od gostincev do pridelovalcev. Pričakujem, da se bo občina močno vpregla v to strategijo,” je povedala predsednica Turističnega društva Miren Vesna B. Blažič. V tem tednu bosta še dve delavnici, o gospodarstvu in kmetijstvu ter o kakovosti življenja.

“Strategija mora biti živ dokument, ki se prilagaja zahtevam časa in potrebam občanov, ne glede na politični mandat župana in svetnikov. Ogromno dela nas čaka, zlasti na področju prepoznavnosti občine, njene turistične ponudbe ter bogate dediščine. Imamo veliko dobrih zgodb in inovativnih idej, kako naprej,” pravi župan Mauricij Humar.

ALENKA OŽBOT


Najbolj brano