Novogoriški 30. Meetups predstavlja lokalni zgodbi o uspehu

Primorski tehnološki park drevi pripravlja jubilejno srečanje startupovcev Goriške, 30. Business Meetup. Gosta dogodka bosta kreatorja dveh lokalnih zgodb o uspehu, Andreja Vilhar iz podjetja TimeBreak in Jernej Rutar iz podjetja Sports-Heart. Čeprav sta omenjeni spletni trgovini manjši, proizvode prodajata na mednarodnem trgu.

Primorski tehnološki park drevi pripravlja jubilejno srečanje 
startupovcev Goriške, 30. Business Meetup. Foto: Alenka Ožbot
Primorski tehnološki park drevi pripravlja jubilejno srečanje startupovcev Goriške, 30. Business Meetup. Foto: Alenka Ožbot

NOVA GORICA > Business Meetups Nova Gorica so redna neformalna poslovna srečanja, ki jih organizira Primorski tehnološki park v novogoriškem lokalu Cafe Gallus z namenom izmenjave dobrih podjetniških zgodb, znanja, izkušenj, navezovanja novih poslovnih vezi ter novih poslovnih priložnosti. Na njem gostujejo uspešni podjetniki in podjetnice, s katerimi predstavljajo najsodobnejše teme iz startup podjetništva.

V zadnjem srečanju pred poletnimi počitnicami bodo z gostoma spregovorili o tem, kako se ljudje znajdejo s pomočjo interneta, kako nam ta lahko pomaga do dodatnega ali celo osnovnega zaslužka, kako lahko preko spleta prodajajo na tujih trgih in niso omejeni samo na slovenski trg in drugo. Gosta bosta obiskovalcem predstavila lastno poslovno zgodbo, s kakšnimi težavami se srečujeta in kakšni so njuni največji uspehi.

Andreja Vilhar in Jernej Rutar imata vsak svojo spletno trgovino s športnimi rekviziti. Medtem ko Vilharjeva prodaja na slovenskem, hrvaškem in italijanskem trgu, je Rutarjeva vizija nastopati na širšem mednarodnem trgu.

Rutar je podjetniško pot začel v vlogi zmagovalca drugega Startup vikenda Nova Gorica, ki ga je organiziral Primorski tehnološki park v aprilu 2014. Podjetniško znanje in izkušnje je kasneje pridno nadgrajeval z redno udeležbo na dogodkih in delavnicah tehnološkega parka. Postal je tudi mentor podjetniških delavnic za osnovnošolce, ki potekajo v okviru projekta POPRI.

Vilharjeva je podjetniško pot začela leta 2013. Do danes je zgradila lastne športno blagovno znamko TimeBreak, prodajo pa izvaja preko spletne trgovine in spletnega portala Amazon. Po javno dostopnih podatkih je prodaja v 2015 zavidljivo visoka v primerjavi z klasičnimi prodajnimi podjetji.

STA


Najbolj brano