Niti muhasto vreme ne ustavi rasti

Kljub kislem vremenu, ki vztraja že vse poletje, so v Brdih s turistično sezono lahko zadovoljni, saj jih je doslej obiskalo 17 odstotkov gostov več kot lani. Računajo, da se bo odstotek še povečal. K dobrim rezultatom je pripomogel tudi nov turistični portal.

V Brdih se povečuje število gostov in turističnih postelj Foto: Mitja Marussig
V Brdih se povečuje število gostov in turističnih postelj Foto: Mitja Marussig

GORIŠKA BRDA > Sodeč po prvih štirih mesecih se je letos obetala rekordna turistična sezona. Že lani so imeli 25 odstotkov več nočitev kot leto pred tem, do maja letos pa je bila rast celo 30-odstotna. “Junij in junij sta bila zaradi zelo slabega vremena nekoliko slabša kot lani, tako da nam je indeks nočitev 'padel' na 117,” pravi direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Ariana Suhadolnik. Kar pomeni, da je letos Brda skupno še vedno obiskalo 17 odstotkov več gostov kot lani v enakem obdobju. Ker skoraj ni verjetno, da bi se deževno vreme nadaljevalo v nedogled, in ker napovedi kažejo, da naj bi bila september in jesen vendarle sončna, bo število gostov zagotovo še naraščalo. “Takoj ko se je pojavilo lepo vreme, smo opazili velik porast, zato verjamemo, da bo sezona čudovita. Prepričana sem, da bomo letos spet lovili 20 in več odstotno rast v primerjavi z lansko sezono,” meni Ariana Suhadolnik.

Z odprtjem novega garni hotela Dvor v Kozani se je število postelj v Brdih povečalo na skoraj 550. Garni hotel s petimi sobami in štirimi apartmaji so odprli sestre Klara, Zdenka in Zvonka Truden in Mitja Žagar, ki so sicer z Gorenjske. V 12 letih so kupili več objektov nekdaj strnjene posesti, ki je zavarovana kot kulturni spomenik, in jo, tudi s pomočjo denarja kulturnega in kmetijskega ministrstva, prenovili.

Razlogov, da se vsako leto povečuje število turistov, ki v Brdih ostajajo tudi dlje časa, je po njenem več. “Brda se v javnosti ne pojavljajo več samo kot vinska destinacija, ampak tudi kot destinacija doživetij. To ves čas poudarjamo. Pohodniška pot Alpe Adria je izjemen produkt, razvijamo kolesarske poti, eko mobilnost z električnimi skuterji. Obenem je v Brdih vse več prireditev in dogodkov, ki pridobivajo veljavo v nacionalnem in mednarodnem smislu. V seštevku se to pozna na nočitvah,” našteva.

Veliko si obetajo tudi od prenovljene vile Vipolže, ki naj bi jo v prihajajočih mesecih opremili in prihodnjo pomlad odprli, v njej pa bodo med drugim razvijali kongresni turizem.

K povečanju obiska in prepoznavnosti Brd je zelo pripomogel tudi nov turistični spletni portal www.brda.si, ki so ga po naročilu TIC Brda v podjetju Arctur postavili leta 2012. “Brda doslej sploh niso imela turističnega portala. Narejen je po naših zahtevah. Je prvi tovrstni portal v Sloveniji, ki ne nudi samo komunikacije navzven, pač pa tudi povezovanje vseh ponudnikov v ozadju,” pojasnjuje Suhadolnikova. Portal prikazuje rezultate analize strukture gostov, na podlagi katere lahko TIC in ponudniki spreminjajo, izpopolnjujejo in prilagajajo ponudbo ciljni publiki in hkrati omogoča ciljno tržno komunikacijo.

MITJA MARUSSIG


Najbolj brano