Ne samo Bali, tudi Soča je sanjska

Če Bovčan na potovanju po indonezijskem otoku Bali naleti na plakat s fotografijo Soče, ki vabi na sanjske počitnice, drugega kot presenečen in ponosen ne more biti. Velike turistične koristi za Posočje od tega ne bo, je pa lepo, da Sočo občudujejo tudi na drugi stani sveta.

Začudeni David Štulc pred reklamnim plakatom z Velikimi koriti Soče na plaži sanjskega otoka Bali
Začudeni David Štulc pred reklamnim plakatom z Velikimi koriti Soče na plaži sanjskega otoka Bali 

BOVEC, BALI > Na velikem oglaševalskem plakatu z motivom kajakaša v Velikih koritih Soče v trentarski dolini tik pred sotočjem z Lepenico je med popotovanjem po Baliju naletel bovški turistični delavec in nekdanji zaposlen na LTO Bovec David Štulc. Kot poznavalec turističnega trženja je bil presenečen in je v rodne kraje takoj poslal fotografijo v dokaz.

V Posočju torej sanjajo Bali, na Baliju pa Sočo? “Očitno je Soča tako atraktivna, da jo kot motiv za sanjske počitnice uporabijo celo na Baliju, ki je kot sanjska destinacija cilj turistov iz vsega sveta,” je zanimivost komentiral direktor LTO Bovec Janko Humar. Plakat na zelo oblegani plaži Kuta beach poleg domačinov vidijo množice turistov.

Z brskanjem po internetu ugotovimo, da gre za oglaševalski plakat ene največjih avstralskih neodvisnih revij Get Lost Magazine iz Melbourna, ki po vsem svetu išče edinstvene in navdihujoče turistične destinacije za popotnike, ki radi raziskujejo.

Na oglaševalskem plakatu lokacija sicer ni izpostavljena, toda na spletni strani Get Lost Magazine je objavljeno vabilo v Slovenijo, deželo ekstravagantnih športov: “Slovenija ponuja prelepo in mirno okolje, gozdove, turkizna jezera in prelepo arhitekturo.” Vabijo na trekinge, kolesarjenje, kajak po Krki, na rafting po turkizni Soči, izpostavljajo dobro hrano, odlična vina ... Ponujajo osemdnevni paket v krogu od Bohinja, Bleda, Kranjske Gore do Triglavskega narodnega parka in naprej v dolino Soče z Drežnico in nadaljevanjem v Brda s povratkom na izhodišče, ljubljansko letališče.

Koliko omenjeni plakat doprinaša bovškemu turizmu oziroma turizmu v Posočju, lahko zgolj ugibamo. “Glede na našo statistiko gostov iz eksotičnih dežel ni veliko. Gostje iz daljnih dežel prihajajo predvsem s turističnimi agencijami, ki so usmerjene v velika mesta. Posočje je zunaj glavnih prometnic, za nas se je treba posebej odločiti,” komentira Humar.

Kot pravi, se povečuje število gostov iz ZDA, toda mnogi prihajajo iz ameriških vojaških baz v Italiji. “Naš tržni cilj so gostje iz Evrope, ki lahko pridejo z avtomobili oziroma krajšimi letalskimi povezavami. Če bi imeli urejene javne povezave, bi k nam zagotovo prišlo veliko več turistov,” ocenjuje Humar.

NEVA BLAZETIČ


Najbolj brano