Nasa testira Pipistrelove električne pogone

V Nasinem razvojnem centru Armstrong Flight Research Centre v Kaliforniji testirajo več Pipistrelovih električnih pogonov, ki jih podjetje uporablja za svoje serijsko izdelano letalo Taurus Electro G2. Testirajo jih v sklopu razvoja Nasinega novega eksperimentalnega letala X-57 s 14 električnimi motorji.

Pipistrelovo letalo Taurus Electro G2 je opremljeno s pogonskim sistemom, za katerega se zanima celo NASA.
Pipistrelovo letalo Taurus Electro G2 je opremljeno s pogonskim sistemom, za katerega se zanima celo NASA. 

AJDOVŠČINA > “Dejstvo, da se Nasa zanima za električna letala in jih raziskuje, ni nič novega. Vendar pa smo v Pipistrelu ponosni, da so se raziskovalci v Nasinem centru odločili za ta namen testirati več Pipistrelovih električnih pogonov,” so sporočili iz ajdovske družbe. Nasa je objavila novico o izdelavi 4,1 metra visoke testirne priprave - stojala za raziskovanje uporabe električnega pogona na letalih. Stojalo Airvolt bo omogočilo bolje razumeti specifike električnega pogona in pridobiti več izkušenj s komercialno razpoložljivimi neserijskimi pogoni, ki so na tržišču.

Testiranje se je začelo s pritrditvijo Pipistrelovega električnega pogonskega sistema in propelerja na vrh stojala. Opremili so ga z natančnimi inštrumenti za meritve in pridobivanje podatkov. Prva testiranja na stojalu Airvolt so se pričela že proti koncu leta 2015 in so bila osredotočena na Pipistrelov energetsko visoko učinkoviti pogonski sistem Taurus Electro G2, ki se uporablja na Pipistrelov jadralnih letalih z lastnim pogonom.

Motor poganjajo litij-polimer baterije, ki proizvedejo 40 kilovatov moči. Merilni inštrumenti na Airvoltu omogočajo namestitev sistemov, ki proizvedejo do 100 kilovatov moči, stojalo pa zdrži do 500 funtov (226 kg) potiska. Podatki testiranj bodo razkrili podrobnosti o tem, kako se pogonski sistem obnaša. Iz teh informacij bo razvit simulacijski model, ki bo uporabljen za študije sistemov vodenja v letalih, določitev načina razporejanja moči in prehodnih pojavov pri porazdeljenih pogonskih sistemih za električna letala.

Orodja kot je Airvolt so ključna za prehod letalske mobilnosti na nizkoogljične pogone. Pipistrel kot prvi proizvajalec , ki je izdelal popolnoma električno štirisedežno letalo, in prvi, ki serijsko izdeluje dvosedežna električna letala, ta cilj popolnoma podpira in je ponosen, da lahko sodeluje v postopku, so še sporočili iz ajdovske družbe.

NACE NOVAK


Najbolj brano