Na Bohinjski progi je še veliko dela

V okviru mini čezmejnega železniškega maratona, katerega namen je poudariti nujnost izboljšanja čezmejnih železniških povezav med Italijo, Slovenijo in Avstrijo, so se včeraj udeleženci ustavili v Novi Gorici.

 Foto: Mitja Marussig
Foto: Mitja Marussig

NOVA GORICA > Ta je z Gorico šibki člen, saj sploh nimata ustrezne železniške (potniške) povezave. “Večjih tehničnih ovir skorajda ni, ovire so bolj birokratske,” pravi Matjaž Marušič iz Društva za Bohinjsko-Goriško progo. Narediti bi morali le manjkajoči povezavi, pove odbornik goriške občine Guido Germano Petarin in napoveduje, da se bo zadeva končno premaknila v okviru projekta Adria A. Sicer pa Bohinjska proga, po kateri so se nato podali udeleženci, ostaja velik potencial, ki so mu Slovenske železnice po pritisku in ob pomoči Operativne iniciative 110 let Bohinjske proge in občin ob progi lani le posvetile več pozornosti. Član iniciative Marušič napoveduje naloge, ki še čakajo SŽ: “Ena od prvih je modernizacija postaj Most na Soči, Grahovo in Nova Gorica in nabava novih voznih sredstev. Letos je v načrtu najmanj enako, morda celo več prostora za kolesa, dodan je bil en par avtovlaka med Mostom na Soči in Podbrdom, maja prihaja nov potniški vagon na avtovlak, ki bo dvignil kvaliteto tega prevoza.”MM


Najbolj brano