Mlinotest z naložbami izboljšuje položaj v tekmi s konkurenco

S povečanjem proizvodnje pekovskih in slaščičarskih izdelkov, predvsem polpečenih in zamrznjenih, ajdovski Mlinotest izboljšuje položaj v tekmi s konkurenco na domačem in tujih trgih. V zadnjih 20 letih so v Mlinotestu za naložbe v tehnologijo, razvoj in infrastrukturo namenili okoli 73 milijonov evrov, samo letos skoraj pet milijonov evrov.

V zadnjih 20 letih so v Mlinotestu za naložbe v tehnologijo, 
razvoj in infrastrukturo namenili okoli 73 milijonov evrov, 
samo letos skoraj pet milijonov evrov. Foto: Leo Caharija
V zadnjih 20 letih so v Mlinotestu za naložbe v tehnologijo, razvoj in infrastrukturo namenili okoli 73 milijonov evrov, samo letos skoraj pet milijonov evrov. Foto: Leo Caharija

AJDOVŠČINA > “Gre za finančno visoke, vendar nujne investicije, ki omogočajo doseganje dobrih poslovnih rezultatov doma in bolj odločno nastopanje na tujih trgih,” je na današnji novinarski konferenci povedal član uprave Danilo Kobal.

Pekarno v Ajdovščini so nenehno posodabljali, lani in letos pa so s tri milijone vredno naložbo povečali zmogljivosti na programu zamrznjenega kruha, pekovskega peciva ter zamrznjenih krofov. Naložbe v tehnološko opremo povečujejo zmogljivosti pekarne ter omogočajo nekatere nove oblike kruhov.

Rast prodaje doma in v tujini je tudi cilj povečane proizvodnje klasičnega slaščičarskega programa, ki so ga letos v celoti centralizirali v Ajdovščini, kjer so v skladu z najzahtevnejšimi standardi v celoti uredili delovne procese. “V svetu se krepi poraba zamrznjenih tort, na tovrstno povpraševanje se lahko zdaj zelo dobro odzovemo tudi v Mlinotestu, zato so naši izdelki ne samo na domačih policah, temveč tudi že v Avstriji, na Hrvaškem in na Madžarskem,” je povedal Kobal.

Odpirajo se tudi nekateri novi trgi, saj jim tak način proizvodnje omogoča izvoz tudi na zelo oddaljena tržišča. Poskusno so tako letos izvozili nekaj testenin na Kitajsko, s prvo pošiljko testenin pa so bili zelo zadovoljni tudi v Kolumbiji. Prav tja bi lahko v prihodnje izvažali tudi polpripravljene zamrznjene izdelke.

Letos so sklenili tudi večje naložbe v brezglutenski program, ki v celoti poteka v Novi Gorici v prostorih nekdanjega Peciva. Slovenski potrošniki ga lahko že kupujejo v vseh večjih trgovinah, izdelke izvažajo v Italijo in na Finsko, po novem letu pa bodo prisotni tudi v Nemčiji, na Hrvaškem in v Franciji. Večino proizvodnje brezglutenskega programa bodo izvozili, je napovedal Kobal.

Več kot pol milijona evrov so letos namenili prenovi pekarne ter dopolnitvi mlinarske in testeninarske tehnologije v Mlinotestovi hčerinski družbi Žitoproizvod v Karlovcu. Z novo opremo lahko v pekarni v Karlovcu proizvedejo bolj kakovostne izdelke v višjih cenovnih razredih, s tehnološko dopolnitvijo linije za polnjeno testenino pa je proizvodnja enake kakovosti kot v Ajdovščini in s tem povečana možnost za konkurenčni nastop na trgu, so povedali v Mlinotestu.

STA


Najbolj brano