Letrika in Mahle se dopolnjujeta

Proizvodna programa Letrike in njenega novega večinskega lastnika, družbe Mahle, se dopolnjujeta, strategije pa so podobne. Izkazalo se je, da družbi svoje izdelke, različne seveda, prodajata celo istim kupcem, kar je odlična priložnost za iskanje sinergij.

Letrika in Mahle  imata celo iste kupce, kar  omogoča, da bosta skupaj še konkurenčnejša   Foto: Leo Caharija
Letrika in Mahle imata celo iste kupce, kar omogoča, da bosta skupaj še konkurenčnejša  Foto: Leo Caharija

ŠEMPETER > Konzorcij prodajalcev je pred dobrim tednom skoraj 54-odstotni delež v šempetrski Letriki prodal nemški skupini Mahle. Delnic še niso prenesli na novega lastnika, tudi kupnine še niso plačali, zato bo treba počakati na izpolnitev nekaterih pogojev. Mahle pričakuje, da bo celoten postopek končan v drugi polovici leta.

V Letriki na prevzemnika gledajo pozitivno

Medtem pa so v Letriki orisali skupne točke, ki povezujejo obe skupini. Imata podobne strategije, med katerimi so v Letriki izpostavili usmerjenost v e-mobilnost in zelene tehnologije. “Skupini se dopolnjujeta na globalni ravni tako pri proizvodnih kot pri trgovskih družbah, iz česar izhaja možnost uspešnega razvoja na vseh obstoječih lokacijah Letrike,” pravijo v šempetrskem podjetju. Obetajo si, da bodo zastavljene strateške cilje ne samo dosegli, ampak celo presegli.

Proizvodna programa obeh skupin se dopolnjujeta, družijo ju celo isti kupci, kar je dobro izhodišče za iskanje sinergij in zagotavljanje konkurenčnih prednosti.

Obe družbi negujeta visoke standarde družbene odgovornosti in partnerskih odnosov z zaposlenimi in sindikati, saj se zavedata, da je to ključen pogoj za dolgoročno uspešno prihodnost podjetja.

Oboji visoko uvrščata tudi povezovanja z lokalnim okoljem, tako z inštitucijami znanja in razvojnimi dobavitelji kot tudi z lokalno skupnostjo. To odpira še več priložnosti tudi pri za zaposlovanje visokousposobljenih zaposlenih in odpiranju delovnih mest z veliko dodano vrednostjo.

Mahle ima 65.000 zaposlenih

Konzorcij prodajalcev je skoraj 54-odstotni delež v Letriki nemški skupini Mahle prodal pred dobrim tednom. Nemci so za delnico odšteli 67,10 evra in tako za nekaj več kot polovico Letrike odšteli 58,3 milijona evrov. Mahle bo objavil prevzemno ponudbo še za preostale delnice.

Letrika je pomemben slovenski izvoznik, izvozi pa kar 97 odstotkov vsega, kar proizvede. Konec marca je bilo v skupini 2490 zaposlenih, v matični Letriki pa 1536.

Mahle je prisoten na vseh svetovnih trgih. Na 140 proizvodnih lokacijah ima približno 65.000 zaposlenih. Letos Nemci načrtujejo 10 milijard evrov prihodkov od prodaje.

SONJA RIBOLICA


Najbolj brano