Kmalu varno v šolo in na Sotočje

Če bodo v proračunu zagotovili približno 35.000 evrov, bo KS Tolmin do začetka prihodnjega šolskega leta speljala varno pot do šolskega centra po trasi prek športnega parka Brajda. S tem bodo razbremenili nevarno, preozko Dijaško ulico. Je pa izvedba prvega dela pešpoti s tlaki precej luksuzna.

Mimo Brajde bo pot v šolo in naprej proti Sotočju varnejša. Foto: Neva Blazetič
Mimo Brajde bo pot v šolo in naprej proti Sotočju varnejša. Foto: Neva Blazetič

TOLMIN > “Prvi del poti do otroškega igrišča bomo končali v kratkem. Ko bo celotna trasa v dolžini 250 metrov do šolskega centra speljana, se bodo šolarji in sprehajalci proti Sotočju lahko izognili prometu na Dijaški ulici in zlasti nevarnemu ozkemu prehodu pri hotelu Krn,” napoveduje podpredsednik KS Tolmin Andrej Vidmar. Ideja za varno pot je nastala v času, ko je dolga leta predsedoval krajevni skupnosti.

Tlakovana in osvetljena

So si pa v KS izvedbo prvega dela poti zamislili precej “luksuzno” s tlakovanjem. Za ta del bo šlo približno 30.000 evrov. “Naložba se je res nekoliko podražila, toda ne toliko zaradi tlakovanja, zaradi česar bo ta del poti zelo lep. Izpolniti smo morali dodatne zahteve z zviševanjem nivoja v križišču in dodatno javno razsvetljavo,” pojasnjuje predsednica KS Nataša Kocič.

Kot rečeno, bi za nadaljevanje potrebovali približno 35.000 evrov. “Toda ta del poti bo za začetek zgolj v makadamski izvedbi. Treba je počakati na dokončno ureditev športnega parka Brajda, saj bi se lahko zgodilo, da bo treba traso delno premikati. Ko bo končna trasa potrjena, pa se bomo naknadno odločali o končni izvedbi, morda z asfaltiranjem ali kako drugače,” napoveduje Kocičeva.

Nevarni prehod

Prometna situacija v ozkem prehodu pri hotelu Krn in M baru je zlasti pred začetkom in ob koncu pouka res kritična z veliko gnečo šolarjev, avtomobilov in šolskih avtobusov. Pešcem je na voljo zgolj 70 centimetrov širok pločnik, veliko je ovir, ki se jim lahko izognejo le s hojo po cestišču. Tudi pločnik naprej po Dijaški ulici je preozek. Skratka, pri vsej gneči je zgolj sreča, da tam še ni prišlo do hujših nesreč. Še zlasti hudo je, ko zapade več snega, kar se je zgodilo letošnjo zimo. Ko cesto splužijo, pločnik zasujejo s snegom in dokler ga ročno ne odstranijo, je prehod možen le po cesti.

Most čez cesto?

KS predlaga, da bi varnejšo pot zagotovili z gradnjo mosta od parkirišča pri občinski upravi prek glavne ceste do parka pri gostišču Rutar. V tem primeru bi bila pot za številne šolarje varna skozi ves center mesta, saj bi se izognili semaforiziranemu križišču.

“Kdaj bi bila ta rešitev možna, še ne vemo. Dokler bo cesta državna, ni upanja, saj mora v tem primeru most potekati najmanj pet metrov nad njo. Če bodo zgradili obvoznico in bo cesta postala občinska, bi to debato lahko odprli,” ugiba velik zagovornik varnih con in poti za pešce Vidmar.

NEVA BLAZETIČ


Najbolj brano