Jogija, ki je sedel na jogijih, ni kupil nihče

Se spomnite moža s turbanom, jogija, ki je nekoč meditiral na vsaki Meblovi vzmetnici? To blagovno znamko so včeraj prodajali na dražbi, a je ni kupil nihče.

Nekateri v logotipu vidijo indijskega jogija, ki meditira, drugi  deklico - za vse pa je jogi sinonim za ležišče.    Foto: Leo Caharija
Nekateri v logotipu vidijo indijskega jogija, ki meditira, drugi deklico - za vse pa je jogi sinonim za ležišče.  Foto: Leo Caharija

NOVA GORICA > Blagovne znamke jogi na dražbi ni prodajal stečajni upravitelj Mebla Jogi Gregor Erman, saj blagovna znamka ne sodi v stečajno maso tega podjetja. “S to dražbo nimam popolnoma nič, niti nisem vedel zanjo,” pravi upravitelj. Blagovna znamka je bila namreč v lasti krovne družbe Meblo Holding in ne Mebla Jogi. Za prodajo znamke na dražbi pa se je odločila ena od bank, pri kateri je imel Meblo Holding najete kredite, za katere je zastavila tudi blagovno znamko jogi. Na Abanki so potrdili, da so zastavni upnik v tem poslu, a zadeve ne komentirajo.

Na prodaj na dražbi sta bili pravzaprav dve registrirani znamki: na eni je risba meditirajočega jogija, na drugi pa samo napis jogi. Izklicna cena za vsako od njih je bila po 600.000 evrov. A varščine ni vplačal nihče, tako da prodaja ni uspela.

Znamka, ki je vzmetnici dala ime

Blagovna znamka jogi je bila nekoč ena od paradnih blagovnih znamk jugoslovanskega gospodarstva - tako močna, da je vzmetnici dala ime: še danes jim rečemo jogi. Meblo Jogi je od leta 1962, ko jih je začelo proizvajati, pa do stečaja leta 2012 izdelalo več kot 13 milijonov. Po stečaju Mebla Jogi je prostore najelo podjetje Meblo INT, ki ga vodi Rok Lozej, in tam nadaljuje proizvodnjo ležišč in vzmetnic jogi. A ta se dražbe ni udeležil. “Ti dve blagovni znamki, ki so ju prodajali, nas ne zanimata, saj ju ne uporabljamo,” pravi Lozej. Logotipa moža v lotosovem položaju namreč ni več na vzmetnicah in ležiščih. V podjetju Meblo INT že več let uporabljajo novo znamko meblo jogi.

Danes pa še bik in mortadela

Ne le nekdanji Meblov jogi, ki meditira, te dni sta na prodaj še dve nekdanji novogoriški paradni blagovni znamki: Mipova logotipa bika in kraljica mortadela Gorica. Danes ju bo na dražbi prodajal stečajni upravitelj družbe Mip DML Janko Maček. Izklicna cena vsake od obeh nekdanjih Mipovih znamk, ki ju že pet let ne uporabljajo več, je pa komaj 2000 evrov. Sočasno pa bo na prodaj še blagovna znamka kekec pašteta (ta je bila v lasti Mipove družbe Pomurka) po izklicni ceni 100.000 evrov in blagovna znamka Pomurka po ceni 50 evrov. Maček pravi, da je za vse znamke, ki so na prodaj, do včeraj skupaj prejel že 16 ponudb.

KATJA GLEŠČIČ


Najbolj brano