Iščejo inovativnost

V tem tednu se v ajdovskem mladinskem centru udeleženci na delavnici programa Izzivi mladim soočajo s poslovnimi izzivi, ki jim jih je postavilo sedem ajdovskih podjetij.

AJDOVŠČINA > Projekt Izzivi mladim, ki ga organizirata agencija Spirit Slovenija in Razvojna agencija Rod, ponuja priložnost reševanja konkretnih poslovnih izzivov. Namenjen je mladim od 15. do 29. leta.

Pilonova galerija ter podjetja Petrič, Šapla, TU, Koda, Štefka Tomažič in zavod Lokalne Ajdovščina so udeležencem delavnice postavili 13 izzivov. Od njih pričakujejo inovativne in učinkovite modele trženja izdelkov in storitev. Nabor teh je pester, od vina iz bio-dinamične pridelave do unikatnih zabojnikov za vgrajevanje električnih agregatov, protihrupnih ograj, pridobivanja sponzorjev in podobno.

Danes bodo udeleženci pod vodstvom mentoric Karmen Rodman in Nataše Rupnik v skupinah pripravili izhodišča za izdelavo konkretnega poslovnega modela, prihodnji teden jih čaka samostojno delo, delavnico bodo zaključili s predstavitvijo poslovnih modelov. “Udeleženci bodo pridobili veščine timskega pristopa in reševanja, spoznali osnove podjetništva, razvoja novih rešitev in predstavitev zamisli. Delavnica jim omogoča izmenjavo mnenj z drugimi, prinaša pomembne reference in odpira vrata do potencialnih zaposlovalcev,” pojasnjuje Silvana Peljhan iz agencije Rod. AT


Najbolj brano