Boscarol: Obljub je bilo že veliko

Italijanska agencija za civilno letalstvo ENAC je Konzorciju Duca D'Aosta podelila 20-letno koncesijo za upravljanje z goriškim letališčem. Ta naj bi letališče odprl marca, prvi mož družbe Pipistrel, ki je tam zgradila proizvodno halo, pa ostaja previden, saj je bilo obljub v minulih dveh letih že veliko.

Pred Pipistrelovo proizvodno halo na goriškem letališču 
morajo urediti še vhod. Foto: Pierluigi Bumbaca
Pred Pipistrelovo proizvodno halo na goriškem letališču morajo urediti še vhod. Foto: Pierluigi Bumbaca

GORICA > Konzorcij Duca D'Aosta je upravljanje letališča na goriških Rojah prevzel v upravljanje 1. februarja. Letališče naj bi ponovno odprli marca, je poročal Primorski dnevnik. Minuli petek so se na goriški občini zbrali delničarji konzorcija. Goriški župan Ettore Romoli je ob tem poudaril, da se s prevzemom upravljanja letališča odpirajo številne razvojne možnosti, ki jih bo treba čim bolje izkoristiti.

Predsednik Konzorcija Duca D'Aosta Ariano Medeot je ob tem povedal, da 20-letna koncesija predstavlja odskočno desko za razvoj goriškega letališča; ENAC pričakuje, da ga bodo čim prej odprli, zato bodo pohiteli z nujnimi deli. Treba je popraviti štiri kilometre dolgo ograjo, ki obkroža območje letališča in je ponekod luknjasta, zaradi česar se je na letališču naselila divjad. Pripravili so tudi načrt za odstranitev divjadi. Zaraščeno območje letališča bo treba očistiti, zagotoviti protipožarno službo in nova varnostna pravila za vstopanje na letališče.

“Za zdaj me ni z italijanske strani uradno še nihče obvestil o tem, da naj bi konzorcij prejel koncesijo,” je v torek povedal Ivo Boscarol, prvi mož ajdovskega podjetja Pipistrel, ki je na goriškem letališču zgradila proizvodno halo za izdelavo štirisedežnega letala panthera, namenjenega prodaji na ameriškem tržišču.

“Za Pipistrel to ne pomeni praktično nič. Dokler letališče ne bo odprto, ne moremo nič. Obljub je bilo v zadnjih dveh letih že veliko, zato ne 'padamo' več na to,” je še pojasnil Boscarol in dodal, da morajo pri hali urediti še vhod, dela pa zaradi slabega vremena trenutno mirujejo.

“Ko bo letališče odprto, lahko v nekaj mesecih začnemo s proizvodnjo, prehitevali pa seveda ne bomo. To ne bi imelo nobenega smisla,” je še pojasnil Boscarol. Glede vandalskih napadov na proizvodno halo - zadnji se je zgodil ob vstopu v leto 2017, ko so neznanci na stavbi iz notranjosti razbili približno 40 šip - pa je povedal, da nima še nobenih informacij o tem, kdo bi lahko bil krivec.

Prvi razbijaški pohod nad Pipistrelovo proizvodno halo se je zgodil za božič leta 2015, ko so vandali z zunanje strani stavbe razbili deset šip. Marca lani, med velikonočnimi prazniki, so neznanci vlomili v objekt in razbili približno 40 šip. Glede na način bi lahko bili storilci v vseh treh primerih isti; kdo so bili in kakšen je razlog za takšno početje, pa za zdaj ostaja še uganka.

NACE NOVAK


Najbolj brano