Sen znala jes ...

... je odmevalo v nedeljo zvečer v portoroškem Avditoriju na 34. festivalu Melodije morja in sonca. Kantavtor iz Izole Rudi Bučar je s skupino Frčafele prepričal vse, ki so odločali o naj skladbi. To se je zgodilo prvič v zgodovini festivala.

Kako pogosto jo bomo v prihodnje lahko slišali na nosilcih zvoka, je zdaj težko napovedati. Morda ji bodo srečo - po starem reku - prinesle črepinje, ki so se razletele po odru, ko je Bučar prejel priznanje.

Organizatorji (Avditorij Portorož, občina Piran in RTV Slovenija) so znova dobro izpeljali festival, še zlasti je pohvalna ideja, da pevce na odru v živo spremlja bend MMS pod vodstvom Tomija Puriča. Njihova formula, ki je krst doživela lani, da polovico glasbenih izvajalcev neposredno povabijo k sodelovanju, drugo pa izberejo po razpisu (letos se je prijavilo 84 kandidatov), se je tudi letos izkazala kot odlična poteza. Festival je zvenel v dobrih popevkah in bolj kot kdajkoli se je znova pokazalo, da tovrstni festival potrebujemo. Avditorij je bil, kljub nedeljskemu večeru, poln skorajda do zadnjega kotička, v neposrednem televizijskem prenosu na prvem programu nacionalne televizije pa si ga je v povprečju ogledalo 8,3 odstotka gledalcev ali kar 27 odstotkov takratnih gledalcev televizije. In še en zanimiv podatek iz raziskave AGB Nielson Media Research: v nedeljo ob 22.11 je festival spremljalo 10,6 odstotka prebivalcev Slovenije oziroma 33 odstotkov vseh takratnih gledalcev.

Po enajstih letih sta festival znova skupaj vodila Lorella Flego in Mario Galunič. In prav nič se jima ni poznal več kot desetletje dolg premor, saj sta delovala kot uigran voditeljski par, ki svoje delo profesionalno obvlada. In celo njun vezni dialog (o tovrstnih besedilih smo v preteklosti zapisali marsikatero pikro), ki sta ga skupaj ustvarila, je bil dovolj duhovit in sproščen, da je vzbujal smeh pri še tako pregovorno zadržanih prebivalcih na sončni strani Alp. Največja šibka točka tako še vedno ostaja akustika, čeprav je bila letos nekoliko boljša kot v minulih letih. Za prireditveni prostor, kakršen je letno prizorišče v Avditoriju, je to velika pomanjkljivost. Z glasbo brez dobre akustike pa tako vemo, kako je ...


Preberite še


Najbolj brano