Adijo trio adijo

Napoved Almirja Begića iz Kopra, enega izmed članov samooklicane skupine trio adijo (v navezi z Markom Gorelo iz Portoroža in Anžetom Oblakom iz Kranja), da v finalu resničnostnega šova Gostilna išče šefa v morebitnem boju z Valeriom Lutmanom iz Šempetra pri Gorici nihče drug nima šans za zmago, se je uresničila. Televizijski gledalci so se namreč v ponedeljek zvečer odločali med Markom in Valeriom. Najvišjo nagrado v zgodovini resničnostnih šovov pri nas - sto tisočakov - je ob velikem razočaranju tria adijo dobil prav Valerio.

31-letni kuhar se je s svojim načinom dela in osebnostjo iz tedna v teden prebijal v ospredje in kaj kmalu postal favorit številnih televizijskih gledalcev, ki so odločali o njegovi usodi. Ob njegovem vzponu pa so člani tria adijo doživljali nenehne poraze. Prvi je moral gostilno zapustiti prav Almir, ki razočaranja ni mogel skriti niti v ponedeljkovi finalni oddaji. Pa če si hoče to priznati ali ne. Pred ostrim očesom televizijske kamere pač ni moč ubežati. Dejstvo pa je tudi, da smo televizijski gledalci ob pozornem spremljanju šova videli in opazili marsikaj, kar triu adijo ni bilo ravno v ponos. Od nenehnega tihega posmehovanja na račun Valeria, njegovih kreacij in še česa. Za Almirjem je tik pred zdajci šov zapustil tudi Anže, Marko pa v velikem finalu ni imel možnosti za zmago. Prepričana sem, da je šla zmaga v prave roke ter da se bomo v prihodnosti zagotovo veselili še kakšne Valeriove zmage. Trio adijo pa ima srečo, da je zmagal prav Valerio, saj bodo tako zagotovo okrepili svoj bančni račun za dva tisočaka, kakor so se pač pred tedni skupaj z Edijem Vižintinom iz Ankarana dogovorili v enem redkih prostih trenutkov v hiši, opremljeni s številnimi kamerami. No, po videnem in slišanem v zadnjih tednih dogajanja v Gostilni pri šefu, le še to: “Srečno vsem mladim in nadebudnim kuharjem, ki so dokazali, da kuharija niso le dunajci in pice ter da si svoj mali kuharski svet lahko ustvarimo tudi za domačim štedilnikom.”

P. S.

Priljubljenost kuharskega šova Gostilna išče šefa potrjujejo številke: Veliki finale in zaključek šova si je pred ekrani ogledalo izjemno število gledalcev. Oddaja je bila znova prepričljivo najbolj gledana oddaja dneva, tudi v primarni ciljni skupini programa (18-54 let), v kateri je zabeležila 42-odstotni delež gledalcev. V 13 tednih predvajanja in skupno 79 oddajah je bila oddaja v primarni ciljni skupini vsakodnevno prva izbira gledalcev in tako med vsemi slovenskimi televizijami postala najbolj gledan dnevni resničnostni šov te jeseni.

(Vir: AGB Nielsen Media Research).


Preberite še


Najbolj brano