Bovški fenomen

Zanimanje tujih vlagateljev v slovenski turizem je manjše, kot bi si želeli. Tudi zato, ker Slovenija v primerjavi z razvitimi turističnimi deželami nima dolge tradicije na tovrstnem tržišču.

Bovško je v tem pogledu pravi mali fenomen. Prihajajo vlagatelji, med katerimi prevladujejo tujci. Zadnji primer je nakup hotelske vasi Pristava Lepena, ki je iz rok zakoncev Dolenc prešla v last podjetja Besta Consulting v lasti Rusa Alexeya Shitova. Prevzemajo zdravo podjetje s privlačno ponudbo in razpredeno tržno mrežo, kar je opora pri zagonu poslovanja. Ker je lastnikova soproga vrhunska jahačica z medaljami, je upati, da je vmes osebni interes za nadgradnjo pristave z dodatnimi konji in ostalo ponudbo.

Sestavilo se je več okoliščin, zaradi katerih postaja Bovec zanimiv. Butična okolja postajajo za turiste in posledično za vlagatelje očitno zanimivejša od množičnega turističnega vrveža. Vse večje je zanimanje za preživljanje oddiha v naravi, za pohodništvo, kolesarstvo, pomembna je varnost dežele. Soča in smučišče sta dodatna aduta.

Preboj se je zgodil, kot je znano, s ponovnim zagonom smučišča. Ruski lastniki so pred dvema letoma kupili in zdaj obnavljajo hotel Kanin. Postali so lastniki parcele Žaršče nad Bovcem, kjer se odpirajo možnosti za turistično pozidavo. Pred dvema letoma je češko podjetje kupilo Mladinski hotel. Hotel Alpine v Logu pod Mangrtom je letos junija pristalo v lasti državljana Ukrajine. Lastnica hotela Mangrt Družina Žnider je avgusta kupila hotel Alp. Prav vsi, s kaninskim smučiščem v lasti občine in z upravljalcem Sončni Kanin, podjetno delajo.

Občina je za turizem veliko naredila in bo še morala, ker zaradi poletne gneče že nastajajo logistične težave. Najbolj kritična je prav ozka cesta v Lepeno z odcepom proti pristavi. Poleti tam nastanejo zamaški s parkiranimi vozili. Če je ne bodo razširili, se bodo petični gostje zelo težko prebijali do hotelske vasi.


Preberite še


Najbolj brano