Spomin na Bavčarja

Če je za kaj Igor Bavčar prebivalcem piranske občine ostal v dobrem spominu, je za to, ker je poskrbel, da je prenovil stari hotel Palace, zdaj že nekaj let Kempinski Palace. Res je za to porabil več kot sto milijonov evrov, toda Portorož je spet dobil svoj hotelski ponos.

Zdaj pa je najprestižnejši hotel, ki je pravzaprav simbol Portoroža, dobil novega lastnika, srbskega poslovneža Miodraga Kostića. Za nekatere je to nezaslišana novica, češ (spet) tujci (poceni) kupujejo naše hotele, za druge je to znak, da je Portorož - hvalabogu - očitno še zanimiv. Če domači kupci nimajo dovolj pod palcem, se najde denar po svetu, blizu ali bolj daleč.

Kostić si je svojo portoroško tarčo prišel ogledat konec avgusta, pred dnevi pa je na račun Istrabenz Turizma nakazal aro. Kako globoko je segel v žep, vsi molčijo, neuradno pa ne več kot 23 milijonov evrov. “Kralj sladkorja” , kot se je Kostića oprijel vzdevek, saj s temi posli začel kariero, ima očitno nos za poslovne priložnosti. Razmeroma poceni je dobil hotel, ki je po sedmih letih od odprtja v pravi formi in ki ga upravlja uveljavljena mednarodna veriga Kempinski. In tako bo ostalo. Kostić ne bo iskal svojih hotelskih menedžerjev, saj bo Kempinski še vedno upravljala istoimenska veriga. Srbski poslovnež je vložil denar in računa, da se mu bo vložek dobro obrestoval. Če bo pripravljen primakniti še kaj več, da bo kakovost hotela višja, naložba pa s tem donosnejša, se mu bo vložek še hitreje povrnil. Kdove, morda bo obudil Bavčarjeve zamisli, da bi del ceste, ki seka Portorož, vkopali in bi se gostje tako rekoč v kopalkah sprehodili do plaže.

Če je Bavčar sanjal, upajmo, da Kostić ne bo ostal pri tem. Kje so tisti časi, ko so portoroški hotelirji drug drugemu gledali pod prste pri naložbah in želeli biti boljši od soseda! S tekmovalnostjo so loščili ponudbo in pritegovali nove goste. Zdaj pa se zdi, da tekmujejo le še v tem, kdo bo s prodajo hotelov - najmanj izgubil.


Preberite še


Najbolj brano