Variete z melanholično ostjo

Charleston, jive, quickstep, tip-tap. Izvrstni plesalci, uigrani igralci, sinkopirani ritmi, kupleti, humor, ironija, melanholija, blues, balade in - “all that jazz” ... Za trenutek se gledalcu zazdi, da je leta 1920 v legendarni harlemski jazzovski valilnici Cotton clubu in ne v majhnem obmorskem mestu.

Sklepni prizor s premiere Happy feet: nora dvajseta v koprskem gledališču Foto: Igor Opassi
Sklepni prizor s premiere Happy feet: nora dvajseta v koprskem gledališču Foto: Igor Opassi

KOPER > Koprska skupnost Italijanov se je na letošnji praznični čas pripravila v velikem zamahu. V kabaretni predstavi Happy feet: nora dvajseta je režiser Marco Artusi ob dramaturški pomoči Martine Gamboz in Janka Petrovca združil italijanske in slovenske odrske umetnike, ki so v dobri uri pričarali Ameriko v norem času tik pred veliko krizo 1929 (!).

V slogu klasičnega varieteja so igralci (Miriam Monica, Janko Petrovec, Marco Artusi, Martina Gamboz, Alma Glumac, Marsell Marinšek) in plesalci (Giovanni Panasiti, Samantha Benedetti, Davide Brullo, Clarissa Benedetti, Matteo Lopiccolo) ob dinamičnih vložkih Trieste Early Jazz Orchestra (dirigent Livio Laurenti) postregli z duhovitim in gladko tekočim nizom domislic in artističnih biserčkov, lahkotnih in zabavnih, a ne brez družbeno kritične osti in subtilne asociacije na današnji trenutek.

Sproščujočega in žlahtnega razvedrila, ki izstopa v poplavi vsesplošnih veselic, bo deležno tudi širše občinstvo, saj organizatorji obljubljajo, da bo po koprski premieri Happy feet od februarja dalje na turneji pri sosedih v Italiji in v Istri.

IRENA URBIČ


Najbolj brano