Transseksualka, ki je izkoristila televizijo, in ne televizija nje

Vladimirja Luxurio marsikdo pozna po njeni zmagi na italijanskem televizijskem resničnostnem šovu L'isola dei famosi (Otok znanih), a na množično obiskanem večeru na sedežu koprske italijanske skupnosti se je izkazala predvsem kot duhovita intelektualka in tehtna premišljevalka našega časa.

Vladimirja Luxurio marsikdo pozna po njeni zmagi na italijanskem televizijskem resničnostnem šovu L
Vladimirja Luxurio marsikdo pozna po njeni zmagi na italijanskem televizijskem resničnostnem šovu L'isola dei famosi (Otok znanih), a na množično obiskanem večeru na sedežu koprske italijanske skupnosti se je izkazala predvsem kot duhovita Foto: Maja Pertič Gombač

KOPER > Vladimir Luxuria, najbolj znana transseksualka v Italiji, je v dvorano italijanske skupnosti pritegnila izjemno množico generacijsko pisanega občinstva in v družbi Maria Steffeta, Laure Marchig in Dina Geromelle spregovorila tako o svoji najnovejši knjigi, romanu L'italia migliore (Boljša Italija) kakor o svojem življenju, ki ga je razdelila na dva dela: na tistega pred slavo, ko je živela na jugu Italije, v domači Foggi, in na drugega, po vsesplošni prepoznavnosti, ki ji je omogočila javno zavzemanje za pravice gejeve, lezbijk, transseksualcev in drugih zapostavljenih družbenih skupin. In nenazadnje leta 2006 tudi vstop v parlament.

Nov roman govori o sodobni družbi, v kateri marsikdo medijsko izpostavljenost in slavo enači s srečo. V zgodbi secira zlasti svet televizije in resničnostnih šovov, za katere sama pravi: “Mislim, da se nisem nikoli pustila zlorabiti televiziji. Ravno obratno, vedno sem jo znala uporabiti v svojo prid in v prid sporočila o strpnosti in sprejemanju drugega, ki ga skušam širiti.”

Skoraj poldrugi uri pogovora, ki ga je prekinjalo zgolj spontano ploskanje občinstva, je sledilo podpisovanje knjig. Dolga vrsta željnih njenega podpisa v pravkar kupljen izvod romana pa je dokazala, da je gostja veliko več kakor medijska zvezda - ne nazadnje o zmagi na resničnostnem šovu, s katero je gostitelj oglaševal večer, je bilo komaj kaj govora. MPG


Najbolj brano