Prostitucija na radiu?

“Desetminutni intervju in petnajstkratno predvajanje skladbe v dveh tednih znaša 150 evrov plus DDV. Pred intervjujem je treba poravnati račun. Prosim, pošljite podatke, da ga izdamo.” Takšna elektronska sporočila prihajajo na naslove slovenskih glasbenikov od tržnikov nekaterih komercialnih radijskih postaj, poroča spletni portal MMC.

O svoji izkušnji je prva javno govorila pevka Apolonia Foto: Vir: Www.Apolonia.Si
O svoji izkušnji je prva javno govorila pevka Apolonia Foto: Vir: Www.Apolonia.Si

LJUBLJANA > O svoji izkušnji je prva javno govorila pevka Apolonia (tudi pevka skupine Lunn-a-park med letoma 2001 in 2009) na družbenem omrežju Facebook.

Pred kratkim je izdala svoj najnovejši single Menjam life in sledila običajni rutini. Avdiodatoteko in osnovne podatke je poslala na izbrane naslove radijskih postaj, kaj kmalu pa so se ji oglasili iz ene od slovenskih komercialnih radijskih postaj.

“Najprej je bilo laskanje, kako je dobra skladba. Nato predlog za intervju, na koncu pa so mi dejali, da imajo zame še eno ponudbo. Odpisala sem jim, da z veseljem pridem na intervju, potem pa sem dobila nazaj v odgovoru, da bi naredili intervju v terminu, ki sem ga sama predlagala, toda to ni zastonj. Pa sem vprašala, kako to. Človek je odpisal nazaj, da desetminutni intervju in petnajstkratno predvajanje skladbe v dveh tednih znaša 150 evrov plus DDV. Pred intervjujem je treba poravnati račun. Prosim, pošljite podatke, da ga izdamo,” je povedala Apolonia za MMC. Na spletnem portalu niso razkrili imena radijske postaje, ki se poslužuje tovrstnega poslovnega modela.

NR


Najbolj brano