Ko ljudska glasba zdrvi v dlani

Da je mogoče ljudsko glasbo primerjati s pico? Boste zamahnili z roko in rekli, da take neumnosti že dolgo ne. A dediščina tradicije, posuta s sodobnim, kot domišljija pisanim nadevom, je recept, ki se ga držijo glasbeniki zasedbe Ethno in Transit. Hecna primerjava s pico pa je našla prostor na ovitku njihove zgoščenke, ki je šla na četrtkovem nastopu mednarodno obarvane zasedbe za med.

Koreografski napotki za občinstvo
Koreografski napotki za občinstvo  

KOPER> Taverna je zadnjih osem let stalna postojanka muzikantov, ki se zberejo na delavnici Ethno Histria. Glasbeno znanje in izkušnje, povezane z ljudsko glasbo iz njihovega kulturnega prostora, si je tokrat izmenjevalo devet glasbenikov, sicer mentorjev na prejšnjih delavnicah Ethno Histira.

Ethno in Transit, združba muzikantov iz različnih glasbenih in kulturnih provenienc se ljudskega izročila loteva s premišljenim, a preprostim konceptom. Za Avstrijca Hermanna Heartlla, Čilenca Fernanda Sterna, Italijana Daniela Moserja, Šveda Stefana Hedborga, Škotinjo Kate Young, Estonko Maarjo Nuut in Slovenca Matijo Solceta je stvar jasna - ljudska glasba sodi tja, kamor s prstom kaže že njeno ime: k ljudem.

V njihovem glasbenem repertoarju najdejo prostor pesmi iz vseh držav, od koder prihajajo glasbeniki, pa še iz kakšne druge. Tokratni nastop so Ethno in Transit obogatili še z gosti: na odru se jim je pridružila Nika Solce Mihevc, zasedba Vruja je s seboj seveda prinesla istrsko ljudsko, na posebno glasbeno avanturo pa sta se z muzikanti v samostojnem nastopu podala Rok Kleva Ivančič in Marino Kranjac, sicer člana skupine Vruja.

Rezultat? Vzhičeni in občudovanja polni vriski ter gromek aplavz. MI

Več o tem pišemo v ponedeljkovi tiskani izdaji Primorskih novic.


Najbolj brano