Kaj so, za vraga, delali skupaj?

Kaj se dogaja v čakalnici bolnišnične urgence, v kateri se znajdejo trije neznanci, ki pa vendarle imajo nekaj skupnega? Na urgenco pridejo pogledat svoje najbližje, udeležene v prometni nesreči, za katere ne vedo, da so tako ali drugače povezani.

 Mak Tepšič, študent dramske igre na AGRFT, za katerega  odrske 
deske niso neznanka, je po premieri čestital igralki  Tjaši Hrovat. Foto: Tomaž Primožič/FPA
Mak Tepšič, študent dramske igre na AGRFT, za katerega odrske deske niso neznanka, je po premieri čestital igralki Tjaši Hrovat. Foto: Tomaž Primožič/FPA

KOPER > In odpre se je svet zank prikrivanja in laži. Triler Deklice ne bi smele igrati nogometa, ki so ga na malem odru koprskega gledališča premierno uprizorili prejšnji teden, je bil tako za ustvarjalce kot za gledalce prava osvežitev. Srce predstave so medsebojni odnosi, koktejl laži, nezaupanja, prikrivanja. Gledalci so z aplavzi nagradili igralsko postavo, vsak od trojice je lik, ki ga je igral, iskal v svetu in v sebi. Kar nekaj pozornosti pa je bila deležna Nika. Ne, ne, ni igralka, je pa blizu igralstvu. Prvič v dvajsetletni zgodovini Gledališča Koper se je ob koncu predstave igralcem pri priklonu pridružila psička Nika, ki je spremljala igralca Igorja Štamulaka. V predstavi sicer ni nastopila, a ker se igralci po koncu predstave priklonijo v zasebnih oblačilih, s čimer simbolno odvržejo maske in pokažejo svoj “pravi jaz”, kodrasta bišonka pa je del Igorjevega življenja, je bila njena prisotnost na odru male dvorane upravičena.


Najbolj brano