“To ni triumf italijanske kinematografije”

Oskar za najboljši tujejezični film je prejela Neskončna lepota, italijanskega režiserja Paola Sorrentina. Kaj ta nagrada pomeni za italijansko kinematografijo, smo povprašali režiserja Mattea Oleotta, ki je s filmom Zoran, moj nečak idiot/Zoran, il mio nipote scemo osvojil občinstvo Tedna kritike na lanskem beneškem festivalu.

Matteo Oleotto Foto: Tamino Petelinsek
Matteo Oleotto Foto: Tamino Petelinsek

“Seveda sem spremljal podelitev oskarjev, vesel sem tudi za italijanski film Neskončna lepota režiserja Paola Sorrentina in za vse, ki so delali na tem filmu. Še posebej sem vesel, ker poznam producente filma in vem, da so naredili veliko delo. Mene osebno film ni prevzel, kar pa ne pomeni, da gre za velik film. Menim, da je to zmaga enega filma, ne pa triumf italijanske kinematografije. Italijanski film ima namreč velike probleme: od pomanjkanja idej do problema delovanja ekonomskega in finančnega sistema. Zato pravim: italijanski film mora delati naprej in upam, da zaradi tega ne bo videti vse preveč lepo!” pravi Matteo Oleotto. KF


Najbolj brano