Zaradi iztirjenja lokomotive do Divače samo z avtobusom

Na enotirni progi med postajama Prešnica in Hrpelje Kozina je včeraj ob 21.40 tovorni vlak naletel na plaz, ki se je sprožil s pobočja nad progo. Lokomotiva vlaka se je zato iztirila s prvo osjo. Šlo je za vlak z železovo rudo iz Kopra, ki je bil namenjen v Linz, so sporočili iz Slovenskih železnic.

Na enotirni progi med postajama Prešnica in Hrpelje Kozina je včeraj ob 21.40 tovorni vlak naletel na kamenje, ki je padlo s pobočja nad progo Foto: Slovenske Železnice
Na enotirni progi med postajama Prešnica in Hrpelje Kozina je včeraj ob 21.40 tovorni vlak naletel na kamenje, ki je padlo s pobočja nad progo Foto: Slovenske Železnice

KOZINA > Zaradi plazu je koprska proga trenutno zaprta. Med Koprom in Divačo je organiziran avtobusni prevoz za potnike, tovorni promet pa na koprski progi ne poteka, saj alternative za prevoze tovornih vlakov ni.

Ekipe Slovenskih železnic že odstranjujejo posledice plazu. Po razbitju večjih skal in njihovi odstranitvi bo potrebna še strojna regulacija tira. Zato bodo potniki danes predvidoma ves dan med Koprom in Divačo potovali z avtobusi, pri tovornih vlakih pa gre za popoln zastoj in bodo začeli voziti šele po končani sanaciji, proti koncu današnjega dne.

“Enotirna koprska proga je edina železniška povezava med koprskim pristaniščem in notranjostjo Slovenije. Gre za odsek, ki ni bistven le za slovensko omrežje, temveč je tudi del najpomembnejših evropskih železniških povezav. Trenutna zmogljivost enotirne proge Divača-Koper je največ 72 potniških in tovornih vlakov na dan v obeh smereh in je že zdaj maksimalno izkoriščena,” so sporočili iz Slovenskih železnic.

Današnja celodnevna zapora enotirne proge povzroča poslovno škodo za tovorni promet Slovenskih železnic, saj SŽ - Tovorni promet ne bo mogel pravočasno izpolniti svojih obveznosti do poslovnih partnerjev v tujini in v Sloveniji, ocenjujejo. Prevozi v in iz Kopra pomenijo kar 60 odstotkov vseh njihovih prevozov. V prvih osmih mesecih letos so Slovenske železnice v Koper in iz njega prepeljale že 6,5 milijona ton tovora. V tem obdobju so se prevozi v luškem tranzitu v primerjavi z istim lanskim obdobjem povečali za sedem odstotkov.

NR


Najbolj brano