Sladka Istra brez naj torte,a vseeno z 20.000 obiskovalci

Na Sladki Istri, ki se je je v enem dnevu po navedbah organizatorjev, koprskega Zavoda za mladino, kulturo in turizem ter podjetja Predodrom, udeležilo 50 ponudnikov in 20.000 obiskovalcev, so prodali 38.000 posebnih prireditvenih kovancev. Ker to nanese prav toliko evrov, sta organizatorja zadovoljna.

Paša   za oči,   za okušalne brbončice na  papilah jezika in  mehkega neba  Foto: Tomaž Primožič/FPA
Paša za oči, za okušalne brbončice na papilah jezika in mehkega neba  Foto: Tomaž Primožič/FPA

KOPER > “Seveda smo zadovoljni, 38.000 je za en dan super številka,” potrjuje Ylenia Loredan, vodja oddelka za turizem na Zavodu za mladino, kulturo in turizem. Za omenjene kovance so jim ponudniki postregli sladke degustacijske porcije.

“Večinski del, 80 odstotkov prodanih kovancev, bo šel ponudnikom,” napovedujejo v zavodu, preostalo pa organizatorjema za stroške izvedbe. Izkupiček od več kot 500 zbranih kovancev bodo dali v dobrodelne namene in ga - v sklopu projekta Botrstvo - namenili mlademu srednješolcu, 16-letnemu Mateju, ter tako priskočili na pomoč njemu in njegovi družini. Kdo? Ekipa Radia Koper, ki je tudi sama ponujala sladice, natanko 561 so jih spekle članice kluba Gremo pleskat oziroma zveste poslušalke istoimenske radijske oddaje. Radio Koper je poskrbel še za glasbeni program, nastopili so Rudi Šantl, Chicas in Primorski fantje.

Organizatorja pravita še, da se je letošnja nova lokacija prireditve, trg Brolo, izkazala za odlično izbiro. Ali jo bodo uporabili tudi prihodnje leto, še ne vedo, bodo pa Sladko Istro izpeljali 23. in 24. septembra 2023. Za takrat se nadejajo, da jim ne bosta ponagajala ne vreme, ki jim je letos preprečilo izpeljavo drugega dneva prireditve, ne covid. Spomladi so bile razmere tako negotove, da razpisov za izbor muškata, najizvirnejše sladice Istre in naj torte, niso objavili, zato teh nazivov letos niso mogli podeliti.


Najbolj brano