“Rebula je rdeča nit gastronomske ponudbe v Brdih”

Tina Novak Samec, direktorica Zavoda za turizem, mladino, kulturo in šport, ki je s podporo občine Brda soorganizator dogodka, čigar vrednost prepoznavajo in ga podpirajo tudi v Slovenski turistični organizaciji (STO), pravi, da po petih letih usmerjene promocije rebule ugotavljajo, da je v mednarodnem prostoru rebula postala prepoznavna, da ni potrebno več poudarjati, da gre za ribollo giallo.

 Foto: Leo Caharija
Foto: Leo Caharija

“Vrhunski kuharji so v javnosti zelo izpostavljeni, o vrhunskih vinarjih pa se premalo govori,” meni, prav tako pogreša trdnejšo podporo državne turistične promocije vinskemu turizmu. “K nam vse več gostov prihaja v prvi vrsti zaradi vina. Zdaj zlasti tisti, ki lahko pridejo z avtomobili. Veliko je Avstrijcev in Nemcev, vse več Belgijcev in Nizozemcev, vračajo se tudi gostje iz ZDA,” pravi. Dodaja, da prihajajo zvedavi gostje z veliko predznanja, pri čemer je prepričana, da je dogodek Brda - Home of Rebula močno pomagal pri prepoznavnosti. “Čezmejni koncept promocije rebule je primer dobre prakse, ki so ga prepoznali tudi drugje,” je zadovoljna Tina Novak Samec, ki si želi čim več usmerjenih promocij na področju vina v vsej državi, da se Slovenija v mednarodnem okolju pozicionira kot vinska država. Pomembno se ji zdi, da se vino predstavlja celostno, kot sestavni del gastronomske ponudbe, zato je vesela sodelovanja z vrhunskima mojstroma, nosilcema michelinove zvezdice, Urošem Fakučem in Tomažem Kavčičem. Pred petimi leti, se spominja, so načrtovali vsebine za obnovljeno Vilo Vipolže in prav z Brda - Home of Rebula našli eno najpomembnejših. “Rebula je rdeča nit gastronomske ponudbe v Brdih. Želimo si, da je čim več ljudi spoznava pri nas, na teritoriju,” še dodaja.


Najbolj brano