Vrača se C5, a tokrat drugačen

Francozi so po nekajletnem premoru obudili oznako C5, ki je nekoč krasila limuzino in karavana. No, zdaj je ta avto postal mešanica vsega.

Citroen je v boj proti konkurenci  BMW 5, Audi A6 in Mercedes E poslal avto, ki je kombinacija limuzine in karavana s pridihom  cestnega 
terenca. Foto: Citroen
Citroen je v boj proti konkurenci BMW 5, Audi A6 in Mercedes E poslal avto, ki je kombinacija limuzine in karavana s pridihom cestnega terenca. Foto: Citroen

Podobno kot vsi aktualni Citroeni je tudi ta igriv in drugačen. Nizka strešna linija, značilna za limuzine, se podaljša ravno toliko, da dobimo efekt karavana, potem pa je tu še odmik od tal, da bi bil C5 X na pol poti do C5 aircrossa. V dolžino meri 4,81 metra, širok je 1,87 metra in visok 1,49 metra in je nekoliko manjši od nemških konkurentov. Medosna razdalja je 2875 milimetrov. Prtljažnik meri 545 litrov, s podiranjem sedežev zadaj pa se poveča do 1640 litrov.

Zunanjost se delno naslanja na koncept Cxperience izpred petih let, notranjost pa je tehnično v rangu tistega, kar ima Citroen trenutno na polici - to je 12-palčni multimedijski vmesnik, HUD, digitalni merilniki, ločena enota klimatske naprave, tu so tudi štirje priključki USB C. Med elektroniko najdemo samodejno vodenje 2. stopnje, opozorilnik na prečni promet, opozorilnik za mrtvi kot in 360-stopinjski pogled iz kamer.

Načrtovana je paleta motorjev, med katerimi pa ne bo dizla. Citroen je ob premieri poudaril priključni hibrid s 165 kW (225 KM) sistemske moči in dosegom 50 kilometrov na elektriko in hitrostjo do 135 km/h, kar je za lokalne varčno električne potrebe več kot dovolj. Ker se za novo admiralsko ladjo znamke spodobi, ima C5 X napredno vzmetenje Citroen advanced comfort, PHEV verzija pa tudi aktivno vzmetenje, ki ga Francozi imenujejo progresivne hidravlične blazine, skupaj z udobnimi sedeži pa bo omogočal povsem mirno vožnjo tudi po večjih neravninah. V prodajne salone avto prihaja v drugi polovici letošnjega leta.


Najbolj brano