Koprodukcijski triptih za januarske nedelje

Spletna zavesa SSG se ne zapira niti po praznikih. Nekaj dni po zadnjem iz cikla videopogovorov, ki je med prazniki ponujal možnost spoznavanja protagonistov novih uprizoritev, se je 17. januarja začel triptih, ki bo vsako nedeljo ob 18. uri in v naslednjih 48 urah ponujal ogled koprodukcij tržaškega s sorodnimi slovenskimi gledališči.

Prizor iz uspešne koprodukcije Bakhantke  Foto: Žiga Koritnik
Prizor iz uspešne koprodukcije Bakhantke  Foto: Žiga Koritnik

Niz se je pričel s pravo uspešnico, koprodukcijo s SNG Nova Gorica, ki je leta 2007 gostovala tudi v Sankt Peterburgu. Evripidove Bakhantke v režiji Vita Tauferja so postale takrat pravi dogodek, saj je bila protagonistka predstave priznana pevka Helena Blagne, uprizoritev pa je zaznamovala zelo učinkovita glasbena kulisa Saše Lošića, ki so jo “bakhantke” izvajale ob sugestivnih koreografijah. Ogled predstave je še na voljo na spletni strani novogoriškega gledališča.

V nedeljo, 24. januarja, se bo niz nadaljeval s koprodukcijo Mestnega gledališča ljubljanskega Zimski sončev obrat sodobnega nemškega dramatika Rolanda Schimmelpfenniga. Predstava v režiji Juša Zidarja, v kateri je iz SSG nastopil Tadej Pišek, opisuje nenavaden večer v življenju dobrostoječih zakoncev, ki ju obišče neznani moški z radikalnimi političnimi prepričanji.

31. januarja bo triptih zaključila Čarobna gora Thomasa Manna, ki je z dramatizacijo Katarine Pejović postalo gledališka predstava v režiji Mateje Koležnik. Predstava s kostumi Alana Hranitelja in glasbo Mitje Vrhovnika Smrekarja je bila koprodukcija z ljubljansko Dramo. Zgodba o mladem inženirju Hansu Castorpu, ki pride v mondeno višinsko zdravilišče obiskat bolnega bratranca, a tam še sam zboli in ostane celih sedem let, vključuje tako idejna in nazorska vprašanja turbulentnega začetka 20. stoletja kot tudi širšo sliko dekadentne družbe, ki v eskapizmu zaprtega in zavarovanega okolja sanatorija razkriva podobo bolnega sveta vprašljivih in propadajočih vrednot.


Najbolj brano