Odgovor na evropske tekmece?

Tucson se je v slovenske prodajne salone pripeljal v četrti in hkrati oblikovno najbolj drzni izdaji. Tudi tehnično je zelo dobro podkovan, zato se pri zastopniku nadejajo, da bi v prihodnjem letu našli več kot 600 kupcev.

Od leta 2004 do danes so po Evropi prodali več kot sedem  
milijonov primerkov, za prihodnje leto pa si pri slovenskem 
zastopniku želijo doseči prodajni cilj 600 prodanih primerkov. Foto: Peter Pirkovič
Od leta 2004 do danes so po Evropi prodali več kot sedem milijonov primerkov, za prihodnje leto pa si pri slovenskem zastopniku želijo doseči prodajni cilj 600 prodanih primerkov. Foto: Peter Pirkovič

Pravijo, da je železo potrebno kovati, dokler je vroče, in tega se pri Hyundaiju zelo dobro zavedajo. V zadnjih letih smo pri mnogih njihovih modelih opazili izjemen napredek pri oblikovanju, za kar je zaslužen predvsem evropski oblikovalski oddelek v Russelsheimu, a s prihodom novega tucsona je jasno, da ti želijo še nekoliko bolj opozoriti nase.

Tucsona je potrebno spoznati v živo. Sam sem ga, pa čeprav prvič le za kratek čas, in lahko zatrdim, da je v živo še za odtenek oblikovno bolj prepričljiv. Evropskega korejca najbolj zaznamuje maska z geometrični vzorci, ki poskrbijo za poseben prvi vtis. Ko sta žarometa izklopljena, so zapisali pri Hyundaiju, je na sprednjem delu vozila opaziti le temen geometrični vzorec, saj se dnevne LED luči povsem zlijejo s sprednjo masko. Ko pa so dnevne luči vklopljene, v temni kromirani maski po zaslugi napredne tehnologije zasijejo draguljasti vzorci.

Velik, prostoren in udoben avto

Navzven tucson deluje kot ogromen in robusten športni terenec. V dolžino meri natanko 4,5 metra in z medosno razdaljo 2,68 metra zagotavlja spodobno prostornost v potniški kabini. Za razliko od zunanje podobe je kabina oblikovno manj agresivna, pa vseeno domiselna in sveže oblikovana. Povsem na novo je oblikovan volan, pred njim pa zaslon z digitalnimi merilniki, ki ni vpet pod kakšen pokrov, pač pa je na prostem. 10,25-palčni osrednji zaslon multimedijske naprave, ki je v osnovi osempalčni, je postavljen brezstično v zavihek, ki visi z zgornjega dela armaturne plošče in z zaslonom klimatske naprave tvori celoto.

V času, ko se je že pokazalo, da gumbi na dotik ne morejo zamenjati klasičnih, so se pri Hyundaiju odločili, da bodo igrali prav na to karto. Kako to deluje v praksi, bomo spoznali v naslednjih mesecih. Omeniti velja, da je tucson že v osnovi opremljen z DAB sistemom, da ima vgrajena sistema carplay in android auto, odvisno od paketa opreme je vgrajena tudi navigacija s prometnimi podatki v živo, obenem pa velja izpostaviti še povezovanje avtomobila z aplikacijo blueLink, s pomočjo katere uporabnik lahko dostopa do številnih podatkov. Prtljažni prostor je v novi izdaji še za odtenek večji, saj meri 620 oziroma največ 1799 litrov (v primeru motorne različice MHEV je prostornina za približno 50 litrov manjša), če se v nekaj potezah preklopi naslon zadnje klopi (40:20:40), ki ima možnost ogrevanja.

V ponudbi dva motorja

Ponudba pogonov temelji na dveh motorjih. 1,6-litrski turbo bencinski motor je na voljo s 110 oziroma 132 kilovati moči, pri tem pa lahko kupec izbira različico z elektrifikacijo (MHEV) in povezavo s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Obe motorni različici sta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Ponudba dizlov prav tako sloni na 1,6-litrskem štirivaljniku s 85 in 100 kilovati moči (tudi v različici MHEV), prav tako pa so možne kombinacije s pogonom 4x4 ter ročnim ali samodejnim menjalnikom. V kratkem bodo na cenik uvrstili hibridnega tucsona z 1,6-litrskim bencinskim motorjem T-GDI, ki razvije 169 kW (230 KM) in je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, nekoliko kasneje pa na vrsto prihaja še priključno-hibridna izvedba s 195 kilovati sistemske moči.

Začetna cena bencinsko gnanega tucsona je v Sloveniji postavljena na 22.490 evrov, če upoštevamo promocijski popust 3500 evrov, medtem ko je začetna cena dizla za dobra dva tisočaka višja.


Najbolj brano