Vrača se C4, zdaj tudi kot električar

Citroen C4 je postal popolnoma nov avto, s svežim dizajnom, z delno terenskim značajem in udobjem v potniški kabini. Tokrat stavi tudi na kupce, ki si bodo zaželeli elektrognano verzijo.

Citroenovi trgovci prve primerke novega C4 pričakujejo konec 
januarja, ko bo znana tudi cena. Foto: Peter Pirkovič
Citroenovi trgovci prve primerke novega C4 pričakujejo konec januarja, ko bo znana tudi cena. Foto: Peter Pirkovič

Čeprav gre za novo zasnovo vozila, ki je izdelana na platformi CMP in ima 15,6-centimetrski odmik karoserije od tal, bo ta izdaja, za razliko od dosedanje ponudbe modelov C4, zagotovo opozorila nase predvsem na račun vpadljive zunanje oblike. Večina oblikovnih linij je povsem sveža, del pa se jih prenaša od ostalih bratov.

Na voljo bo več različic

Osebno mi je v oči padel zašiljen zadek z lučmi z LED tehnologijo in z zelo podobnim zaključkom kot ga je nekoč imel trivratni C4. Pred dnevi sem ga namreč za kratek čas spoznal od blizu in to v električni izvedbi z bogatim naborom opreme. 4,39 metra dolg, 1,8 metra širok in 1,54 metra visok Citroen C4 se bo čez dober mesec slovenski publiki predstavil z bencinskim, dizelskim in električnim pogonom, čeprav je jasno, da bo tudi v prihodnje še največ zanimanja za motorje z notranjim izgorevanjem.

V prvih mesecih prodaje bodo na voljo 96 in 114-kilovatni bencinski puretech (kasneje tudi 74-kilovatni puretech) in dizelski BlueHDi 100 ter 130. Nekateri v kombinaciji tudi z osemstopenjsko avtomatiko. Skupaj s temi prihaja še električna različica s 100-kilovatnim električnim motorjem, ki s 50 kWh baterijo zagotavlja 350 kilometrov dosega.

Funkcionalna notranjost in digitalizacija

Potniška kabina je nekoliko drugačna, saj se sedi razmeroma visoko. To prinaša dober pregled nad vozilom, še vedno se ohranja na videz dovolj prostora in udobja (sprednji sedeži), vgrajeni materiali so kakovostni, odlagalnih mest ne primanjkuje (našteli so jih 16), daleč najbolj pa v oči pade popolna digitalizacija potovalnih in razvedrilnih vsebin. Za volanom je vgrajen manjši digitalni zaslon, ki nadomešča analogne merilnike, sredinsko konzolo pa zapolnjuje desetpalčni zaslon na dotik.

Pri Citroenu pravijo, da je procesorska moč tega občutno povečana, zato bo prehajanje med meniji lahkotno. Posebna novost je izvlečno držalo za multimedijsko napravo sopotnika, ki telefon ali tablico varno pritrdi za udobno uporabo med vožnjo ter varnost v primeru nesreče. Zadnja klop ponuja dovolj prostora za kolena in glave potnikov, medtem ko bo dvonivojski 380-litrski prtljažnik zadostoval za vsakdanje potrebe. Francozi niso pozabili omeniti, da je v novem C4 na voljo približno 20 tehnologij oziroma varnostnih asistenc za pomoč pri vožnji, med drugimi tudi sistem za delno avtonomno vožnjo 2. stopnje.

Podrobneje bomo o novem C4 poročali prihodnji mesec, ko bodo zanj pri zastopniku pripravili natančne cenike, razkrili strategijo prodaje in ponudili prvo pravo testno vožnjo. Za tokratni prvi stik so v Slovenijo za nekaj dni pripeljali le en primerek C4, neposredno s sedeža Citroena v Parizu.


Najbolj brano