Trije zanimivi modeli, izstopala bosta dva

Pri Volkswagnu so v teh dneh začeli z aktivnostmi za prodajo prenovljenega tiguana, arteona in arteona shooting brake. Slednji velja za popolnega novinca in bo hkrati tudi najbolj priljubljen med kupci.

Po treh letih samostojnega nastopanja je arteon dobil še bolj uporabno karavansko različico. Foto: Volksvagen
Po treh letih samostojnega nastopanja je arteon dobil še bolj uporabno karavansko različico. Foto: Volksvagen

Kljub vplivu epidemije za prihodnje leto napovedujejo prodajo približno 1400 primerkov, pri čemer bo nekaj dodala še podaljšana različica allspace, ki se bo v prenovljeni obliki ponudbi pridružila septembra.

Pri tiguanu nekaj minimalnih sprememb

Prenovljeni tiguan po ustaljenem ritmu prinaša nekaj minimalnih oblikovnih sprememb na zunanjosti in notranjosti. Oblikovno so mu malce spremenili sprednjo masko, žaromete (serijsko LED, za doplačilo matrični LED), odbijače, zamešali nekaj novih zunanjih barv, prevetrili paleto platišč in mu na zadku dodali rdeč odsevni par na odbijaču ter spremenili grafiko zadnjih luči. Potniška kabina je bogatejša za številne nove materiale, nov je volan in plošča za upravljanje s klimatsko napravo, največja novost pa je vgradnja novega multimedijskega sistema MIB tretje generacije.

Pri motorni ponudbi osnovo predstavlja 1,5-litrski TSI s 96 in 110 kilovati moči, ki je na voljo tako z ročnim kot samodejnim menjalnikom, ne pa tudi s štirikolesnim pogonom. Slednji je na voljo šele pri dvolitrskem TSI s 140 kilovati in pri različici R z 235 kilovati moči. Tudi v prihodnje bo največ zanimanja za dizelsko gnane verzije. V tem primeru bo na voljo le dvolitrski TDI z 90, 110 in 147 kilovati moči.

Na cenik je uvrščena tudi priključno-hibridna verzija z 1,4-litrskim TSI motorjem in elektromotorjem, katerih skupna sistemska moč znaša 180 kilovatov. Osnovni tiguan je v Sloveniji na voljo od 25.301 evrov, temu sledita še tiguan life in elegance, a daleč največ zanimanja bodo spet beležili za izvedbo R-Line, ki je na voljo od 34.841 evrov dalje.

Večina kupcev se bo odločila za karavana

Passat CC, ki se je pred tremi leti prelevil v arteona, je na sredini svojega življenjskega ciklusa doživel pomembno prenovo. Bolj kot vsi oblikovni popravki je v prvi vrsti dejstvo, da je arteon dobil svojo karavansko karoserijsko izvedbo, imenovano shooting brake. Ta se bo od kupejevsko zasnovanega arteona razlikovala zgolj v prostornini prtljažnega prostora. V osnovi ga je za 590 litrov (klasični arteon 563 litrov), pri preklopu naslona zadnje klopi pa se ta poveča na 1632 litrov. Zunanje dimenzije obeh so do milimetra enake (4866 mm, 1871 mm, 1462 mm), izjema je le višina, ki je pri shootingbrake za dva milimetra višja.

In kakšne so motorne palete? Arteon je na voljo z znanimi dizelskimi in bencinskimi štirivaljnimi agregati, z razponom moči od 110 do 206 kilovatov. Dodatno je v ponudbi tudi verzija R z dvolitrskim TSI motorjem z 235 kilovati moči in štirikolesnim pogonom ter priključni hibrid z 1,4-litrskim TSI motorjem. Arteonov cenovni start je postavljen na 38.512 evrov oziroma na 39.418 evrov za izvedbo shooting brake.

Če bo sezona 2021 kolikor toliko uspešna, se nadejajo prodati skupno od 230 do 250 primerkov. Od tega bo 80 odstotkov primerkov z oznako shooting brake.


Najbolj brano